וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני קרית שמונה מפנטזים על אירופה

יצחק סולומון

2.2.2008 / 21:51

בסיום ה-2:3 על הפועל כפ"ס, שחקני הקבוצה שרו בחדר ההלבשה: "גביע אירופה". בלו: "הוכחנו שאנחנו יכולים לנצח בכל משחק"

שמחה גדולה הייתה הערב (שבת) בחדר ההלבשה של קרית שמונה, לאחר שחניכיו של רן בן שמעון עשו צעד נוסף בדרך לצמרת הגבוהה בזכות ניצחון 2:3 על הפועל כפר סבא. השחקנים הפגינו בחדר ההלבשה כישורי שירה וריקודים, כשצמד המילים "גביע אירופה" נשמע שוב ושוב. קריית שמונה רשמה רצף של 12 משחקים ללא הפסד, הישג מכובד לכל הדעות עבור קבוצה שבתחילת העונה ביקשה בסך הכל להישאר בליגה.

השוער שביט אלימלך, שהתאמן אתמול (שישי) באימון המסכם בקיבוץ שפיים, הודיע בסיומו למאמן בן שמעון כי אינו כשיר. אלימלך סבל מקשיי נשימה בגלל מחלת השפעת ממנה סבל. בקריה אומרים: "שביט הוא מקצוען אמיתי. אם הוא לא כשיר הוא לא יעלה לשחק ויזיק לקבוצה".

מי שקיבל את הצ'אנס בפעם השנייה העונה, היה שוער המשנה, דני עמוס, שלאחרונה חתם על חוזה לחמש עונות נוספות. בדיוק היום חגג עמוס את יום הולדתו ה-21, ובסיום ערכו לו שחקני הקבוצה מסיבת יום הולדת בחדר ההלבשה.

הקפטן, יניב לביא, שאמור לחתום בתקופה הקרובה על חוזה חדש למספר עונות, מסכם: "היה משחק קצבי עם המון הזדמנויות לשתי הקבוצות. היה לנו יתרון קטן ואני חושב שבסופו של דבר הניצחון הגיע לנו".

לביא, שכבש את השער השני לזכות קרית שמונה, שערו השני העונה, מוסיף ומתייחס לסיכויים להגיע לאירופה: "המטרה הראשונית הייתה להישאר בליגה, ובזה עמדנו. אנחנו קבוצה טובה וחזקה ואני חושב שלא רק שאנחנו מסוגלים להגיע לאירופה, אלא אנחנו חייבים להגיע לשם".

המאמן בן שמעון ערך מיני מהפכה בהרכב, כאשר מלבד שביט אלימלך הוא הושיב על הספסל שני שחקני הרכב קבועים בתקופה האחרונה, עמנואל אמנגואה ו-וויאם עמאשה, ובמקומם העלה את פיטר אופריקוואיה וירו בלו. הניגרי בלו אמר בסיום: "זה היה ניצחון של אופי. קרית שמונה הוכיחה שהיא קבוצה חזקה שיכולה לנצח בכל משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully