וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "גם שיחקנו טוב וגם ניצחנו"

2.2.2008 / 21:48

מאמן מכבי נתניה היה מרוצה מאוד מהניצחון 0:2 על מכבי חיפה, מהזרים החדשים שלו ומהיכולת. קריאות נגד לוי, שאמר: "היו חסרים לנו שחקנים"

שוב מראות מכוערים בסיום משחק בקרית אליעזר. מספר אוהדי מכבי חיפה עמדו בסיום המשחק ודרשו את התפטרותו של המאמן רוני לוי, תוך כדי גידופים ואף השלכת חפצים.

רוני לוי לא רצה להתייחס לתופעה המכוערת, בטענה שמדובר במיעוט זניח ואמר: "מאכזב מאוד, התחלנו בסדר את המשחק, אבל לא תרגמנו את השליטה בשדה לכיבוש שערים, נתניה לעומת זאת, הבקיעה, וחבל. אחרי הניצחון המצויין בכפר סבא חשבנו שעלינו על הדרך, משחק חוץ בקרית שמונה זה משחק קשה, חשבנו שנחזור הביתה ונשוב לנצח היום. בסך הכל התחזקנו נכון בחלון ההעברות, במסגרת התירוצים, אז היו חסרים לנו היום שלושה שחקנים חשובים, מסיללה, פנטאני וקינן".

ראובן עטר שכרגיל, התקבל בהרבה כבוד על ידי הקהל בקרית אליעזר, היה כמובן מרוצה מאוד בסיום: "הבאנו שחקנים איכותיים בחלון ההעברות. עשינו מהלך משמעותי, שיחררנו שלושה זרים למרות שהיינו במקום השני, כי ראינו שחסרה איכות במגרש. גם תמיר כהן עזב אותנו. הבאנו שלושה שחקנים חדשים, ששניים מהם היו טובים מאוד היום, וגם השלישי איך שהוא נראה, רואים שהוא שחקן טוב".

"בשבוע שעבר לא שיחקנו טוב וניצחנו, היום גם שיחקנו טוב וגם ניצחנו. מי שראה אותנו יודע שנתניה תמיד נלחמת, לא משנה באיזה איכות אנחנו משחקים. לגבי מקום זה או אחר, אפשר יהיה לדבר רק בסיבוב שלישי. אני חושב שזה לא בסדר לקרוא קריאות נגד מאמן. בפאן האישי אני מרגיש כאן בבית, זה תמיד היה הבית שלי. אבל אני בנתניה, וזו עונה שישית שלי שם, ואני חושב שרואים שיפור בכל שנה, ואני נהנה מאוד בנתניה".

לירן שטראובר, שהיה השחקן המצטיין במשחק: "אני נהנה מאוד במכבי נתניה, ואני לא חושב שיש אחד שלא נהנה כאן. יש קשר טוב בין השחקנים וההנהלה, אנחנו יחידה אחת. אני אומר לשחקנים 'בואו נעשה מה שאנחנו יודעים לעשות', ואנחנו עושים את זה טוב. ההגנה שלי עשתה במשחקים האחרונים עבודה טובה, אני שמח להיות ברגעים כאלה כאן. אנחנו מצידנו נמשיך להישאר צנועים, ככה אנחנו עובדים ואנחנו רוצים להמשיך במה שאנחנו עושים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully