וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדיין, הכל תלוי בציפי

2.2.2008 / 18:13

דני בורשבסקי מסכם את היום הראשון במפגש הפדרציה, ולא בונה על ניצחון של פאר מול שראפובה. סנסציה? אולי מכיוונה של אובזילר

ה"ראלי" המוצלח של ציפי אובזילר במשחקון העשירי מול מריה שראפובה, הזכיר במשהו את אותו שער בלתי נשכח של נחום סטלמך מול לב יאשין ב-1956. הסוף של הסיפור היה ידוע מראש, אבל מי יכול לשכוח את אותו פייט מרשים מול הגרסה הרוסית לשלמות – אז בכדורגל והיום בטניס. כן, מריה שראפובה היא מושלמת ורואים את זה על המגרש הרבה יותר טוב מאשר בטלוויזיה. הקפטן הרוסי שמיל טרפישצ'ב ידע מה הוא עושה כשהעדיף אותה על פני "מתנגדותיה" סבטלנה קוזנצובה ואלנה דמנטייבה. כמו שזה נראה, אין כיום שום נבחרת בבית העליון שתוכל להוציא ממנה נקודה במפגשי גביע הפדרציה (אם מתייחסים להרכב הנוכחי של ארצות הברית ללא האחיות וויליאמס), ומבחינתו זה יספיק ככל הנראה לתואר נוסף. עם חבטות הגשה שגרמו לנו לחשוב שגביע דייויס הוקדם בשבוע, והתעלמות מוחלטת מהקהל שאולי הפעם באמת קצת הגזים, שראפובה המחישה את ההבדל בין טניסאי צמרת שהיו כאן כמו למשל פרננדו גונזאלס, לבין אגדות טניס.

שחר פאר. נראה שאם לא יחול שיפור דרסטי במשחקה, הטניסאית הבכירה שלנו תמשיך לקצר לנו שנים מהחיים במעמדים האלה. שחר פאר היא שחקנית מצוינת שראויה למעמדה בדירוג העולמי, אבל כל האלמנטים הכל כך מדוברים שטעונים שיפור, ובמרכזם חבטות ההגשה, משאירים אותה מאחור, עם שאר הטניסאיות מה"עשירון השני". בשנה החמישית שלה כטניסאית מקצוענית, פאר ממשיכה להסתמך בעיקר על האופי שלה ועצבי הברזל תוך כדי משחק לחימה מהקו האחורי. במקרה של היום, זה עבד לטובתה מול סאפינה, שמזכירה באופי יותר את האח הגדול שלה. היא חזקה יותר מבחינה פיזית וההגשות שלה קצת יותר טובות כשהן נכנסות, אבל כמו במקרה של פאר, מדובר בטניס טוב – אבל לא מצוין.

ציפי אובזילר. במעמדה, טניסאית ה"בונוס" שלנו לא חייבת לעמוד באותם לחצים של שחר פאר. ראינו את זה במערכה השניה מול שראפובה, ואפשר היה לשאוב מזה עידוד לקראת יום ראשון. בהנחה שפאר תפסיד, אובזילר תעלה למשחק של להיות או לחדול מול סאפינה או צ'אקבטדזה. כל סוכן הימורים שפוי עדיין היה מעניק לאובזילר סיכוי של 1 ל-10, אבל בכל זאת – זה אחד לעשר וזה יכול לקרות, קוראים לזה "סינרגיה", לפעמים פעולה משותפת של שני גורמים יכולה להיות חזקה יותר מהצירוף של כל הגורמים יחד. מבחינה מקצועית, לאובזילר יש את היכולות להביא לישראל את הנקודה השניה, ויכול להיות שהסיכוי שלה לעשות את זה גדול אפילו מזה של פאר. אם זה יקרה, הקהל הכל כך מדובר שלנו יהיה זה שיכריע את ההתמודדות במשחק הזוגות, שיהיה חמישי ואחרון.

יום ראשון ב-11:00 בבוקר. זה האופי של הטניסאיות שלנו מול הטניס היפה של שראפובה וצ'אקבטדזה/סאפינה – זה שם המשחק ביום ראשון. האופי ניצח את המשחק הראשון בהתמודדות הזאת, יש לו סיכוי לחולל גם סנסציה ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully