וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת ניצחה את בני יהודה 0:1

2.2.2008 / 20:20

המאמן החדש של מכבי פ"ת הוליכה ל-0:1 על בני יהודה וסייע לאקסית במאבק התחתית. לוזון: "שכחו מה עשיתי". כהן: "גנבו לנו את הנק'"

הלך הרוח בקרב אוהדי בני יהודה בשבוע האחרון שידר תחושה של אופטימיות: הקבוצה ביצעה מספר החתמות מבטיחות, והתכוננה טוב למשחק החוץ באורווה נגד קבוצה שנמצאת במשבר בעצמה. אלא שאופטימיות לא מספיקה כדי לנצח, והערב (שבת) היא כמעט ולא הספיקה כדי לקרוא להופעה שעל הדשא כדורגל. המשחק, שהסתיים בניצחונה של פתח תקוה 0:1 היה אחד החלשים של העונה, ועם הופעה שכזאת של בני יהודה, אולי הליגה הלאומית היא מקומה הטבעי.

מחצית ראשונה מאופסת משערים ואירועים שלחה את האוהדים שביציע לקוות שיקבלו 45 דקות מוצלחות יותר. אלא שמלבד היכולת הירודה של בני יהודה, שכבר נראתה רע העונה מספר פעמים, הרי שפתח תקוה צריכה להיות מודאגת עוד יותר: שם כבר הוחלף מאמן, ונראה שלא היתה למהלך כל השפעה. הקבוצה אמנם ניצחה, אבל היא עשתה זאת כמעט במקרה. למעשה, עמידתו של לוזון על הקווים הצליחה רק לעורר את זעמם של האוהדים, וחלקם הגיעו עם שלטים למגרש הקוראים לפיטוריו של המאמן החדש-ישן. הנהלת הקבוצה מנעה ממספר אוהדים שהחזיקו בשלטי המחאה להיכנס לאיצטדיון.

מהלך המשחק

המחצית הראשונה לא התעלתה לרמה גבוהה, ושתי הקבוצות הירבו לאבד כדורים במרכז המגרש, ואף אחד מהשחקנים לא הגיע להזדמנות משמעותית.

דקה 80: גול! לירן כהן שבר את הבצורת של המשחק עם בעיטה חופשית, שהעלתה את מכבי פתח תקוה ליתרון 0:1.

מכבי פתח תקוה פתחה עם: אוהד כהן, אסמעיל עמר, מוראד מגמאדוב, ניצן דמארי, קובי גנון, חאבייר דירסאו, בלסינג קאקו, לירן כהן, פליקס אובוקה, אוהד קדוסי, רוביל סרסור.

בני יהודה עלתה בהרכב עם: ניל אברבנל, איציק עזוז, מילאן מרטינוביץ', זאב חיימוביץ', סאלם אבו סיאם, יאיר אזולאי, הרוויה קובצ'ביץ', אלי אברבנל, סדריק ברדון, אסי בלדוט, משה ביטון.

אלי כהן: "ממש גנבו לנו את הנקודות"

גיא לוזון שחזר לפתח תקווה השבוע: "אחרי שישה משחקים שלא ניצחנו זה טבעי שאין ביטחון והמשחק לא שוטף. פתחנו לא טוב, אבל השתפרנו וסיכנו יותר את היריב. אני מקווה שנמשיך את המומנטום ונשיג ניצחונות בהמשך".

על קריאות האוהדים לעברו: "מדובר בעשרות אוהדים שכמות הריגושים שהבאנו להם בתקופתי גדולה ממה שהם הביאו. האסון הכי גדול שהבאתי למכבי פתח תקוה בששת השנים היה המקום השישי. הם שכחו את המסעות שלנו לאירופה. השאלה זה לא אם הם אוהבים אותי, אלא ההצלחה של הקבוצה. היא מעל לכל. אעשה הכל בעבור הצלחתה".

לירן כהן, כובש שער הנצחון: "סוף סוף ניצחנו. אני מקווה שהניצחון הוא סימן לבאות. זה לא היה משחק גדול ותמיד יש מה לשפר. הפעם חשבנו איך לנצח. אני בטוח שיהיו לנו עוד ניצחונות עם צורת משחק הרבה יותר יפה וחיובית בהמשך".

אלי כהן מאמן בני יהודה חושב שקבוצתו הייתה ראויה לניצחון: "ממש גנבו לנו את הנקודות. כולם ראו את ההזדמנויות אליהן הגענו, במיוחד במחצית הראשונה. לצערי הרב זה לא הביא לנו את הנקודות. פתח תקוה כמעט ולא הגיעו לשער שלנו ובכל זאת ניצחו ממצב סטטי. בכדורגל אין מגיע, אבל היינו ראויים לנצח. הלכנו כמה צעדים לאחור, אבל אסור להוריד את הראש. עוד נחזור לעצמנו. התחזקנו במקומות המתאימים, יש לנו קבוצה שאפשר לצאת איתה מהמקום בו אנחנו נמצאים, אני מעודד מהיכולת ומאוכזב מהתוצאה".

עידן מליחי: "גיא סידר לעצמו סיפתח טוב עם הרבה מזל. כנראה שזה המנחוס שלנו באורווה. אני לא חושב שהגיע להם לנצח. הרצון שלי לנצח היה בגלל כדורגל נטו ולא בגלל הזיקה שלי לפתח תקוה ולמשפחה. באתי במטרה לעזור ואני מאמין שעם השחקנים והצוות המקצועי נישאר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully