וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ניצחה 0:2 את מכבי חיפה

2.2.2008 / 21:30

מכבי נתניה חיפשה לעקוץ בחיפה כדי להישאר קרוב למקום הראשון, והבזיקה עם שערים של אוקוצ'ה (25) וקיויו (68) בדרך ל-0:2

בתחילת העונה מכבי חיפה נראתה כמו צל חיוור של אותה קבוצה גדולה, ששלטה ללא עוררין במשך כמה שנים בליגת העל, אולם רוני לוי ושחקניו הוכיחו כי למרות הלחץ שהופעל מהיציעים, והביקורת אותה ספגו השכם וערב, יש להם אופי ואורך רוח. הערב (שבת), אחרי ההפסד הביתי 2:0 למכבי נתניה, ספק אם האוהדים יעניקו שקט לירוקים, שרואים את המקום הראשון ממשיך להתרחק מהם. מכבי חיפה רוצה להיאבק העונה על האליפות ולהוות אלטרנטיבה ראויה לבית"ר, ולכן היה עליה לנצח מפגש צמרת שכזה, אבל שחקניה הירבו להחמיץ, וגם כשהכדור כבר עשה דרכו לרשת, ידו הארוכה של לירן שטראובר מנעה כל אפשרות לשער. בסיום המשחק נזרקו חפצים מהיציע לכיוונו של רוני לוי. התמונות המוכרות חזרו לקרית אליעזר.

סגנית האלופה לא הפגינה כדורגל גדול במרבית העונה, אולם הצעירים אותם מטפח ראובן עטר, התחזקו במהלך חלון ההעברות במספר שחקני רכש, והציפיות סביב הקבוצה גבוהות מאוד. הניצחון של נתניה בקרית אליעזר הוכיח לכולם שלא מדובר בקבוצה שנהנתה מחולשת שאר הגדולות כדי לתפוס מקום בצמרת, אלא שהיא שם בזכות ולא בחסד.

חיפה נטלה את היוזמה כבר למן הפתיחה, אך לא יצרה מצבים קורצים ליד שער האורחים. מי שעלתה ליתרון היתה דווקא נתניה, שנעזרה בנגיחה של אוקוצ'ה כדי לקבוע 0:1 בדקה ה-25. לירן שטראובר עלה לכר הדשא כשבאמתחתו 559 דקות ללא ספיגת שער, והוא יודע שאם ישמור על רשת נקייה במשך 42 דקות, ישבור בכך את שיאו האישי. שריקת הסיום של המחצית הראשונה מצאה אותו עם שער נקי ושיא אישי חדש.

חיפה פתחה את המחצית השנייה בצורה מהוססת, ורוני לוי הכניס בדקה ה-54 את רנה לימה כדי לחזק את ההתקפה. חיפה שלטה במגרש, אבל לא הסתדרה עם הצפיפות הנתנייתית. שוב, בניגוד למהלך העניינים במגרש, היו אלה האורחים שחגגו שער, והפעם בזכות שער של הרכש פרנסיס קיויו בדקה ה-68. חיפה נשברה, לא הצליחה אפילו לצמק, ובסיום נתניה שמרה על המקום השני בטבלה.

מהלך המשחק

דקה 14 - חורחה קבאיירו הרים כדור מדוד לרחבת חיפה, סטרול נגח היטב ודוידוביץ' קלט.

דקה 19 - רנאטו מצא את עומרי אפק בקצה רחבת ה-5 של שטראובר, אפק בעט לפינה הרחוקה ופיספס את מסגרת השער.

דקה 25- גול! דדי בן דיין הרים כדור למרכז רחבת חיפה, אוקוצ'ה נשאר חופשי, ונגח פנימה כדי לקבוע 0:1 לנתניה.

דקה 30 - רנאטו בעט שטוח ממרכז הרחבה של נתניה, אבל שטראובר זינק היטב וקלט.

דקה 62 - משומר הגביה לרחבת נתניה, ואפק בעט היטב, אבל שטראובר זינק מצוין ומנע מחיפה שער שוויון.

דקה 63 - ריח של שער באוויר, אבל שטראובר שוב מציל את קבוצתו. אפק נגח לפינה, ושוער נתניה זינק בצורה חתולית והדף את הכדור.

דקה 66 - בעיטה חופשית חזקה של פרנסיס קיויו חלפה מעל משקוף שערו של דוידוביץ'.

דקה 68 - גול! כדור עומק של שכטר הציב את קיויו מול דוידוביץ', והקמרוני לא התבלבל וקבע 0:2.

דקה 78 - יניב קטן הרים כדור מצד ימין, ורנאטו נגח בחוזקה החוצה.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, דייגו קרוסה, שי מימון, אלירן דנין, עומרי אפק (ליאור רפאלוב, 64), בירם כיאל (רנה לימה, 54), גוטסבו בוקולי, ג'ובאני רוסו (אושרי גיטא, 77), יניב קטן, רנאטו.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, קלמי סבן, אבי סטרול, לואיס מרין, דדי בן דיין, אלמוג כהן (שניר גואטה, 86), חורחה קבאיירו, טל מעבי, איתי שכטר (דלה ימפולסקי, 69), פרנסיס קיויו, אוקוצ'ה (תיירי טאזמטה, 76).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully