וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד והפועל תל אביב נפרדו בתיקו 1:1

2.2.2008 / 18:46

הפועל ת"א ואשדוד היו חייבות ניצחון באצטדיון הי"א, כדי להתרחק מעט מהקו האדום, אבל לאחר תיקו 1:1 ביניהן, הן בעיקר שקועות עמוק יותר בבוץ

הפועל תל אביב ידעה לפני המשחק באשדוד שניצחון יכול להקנות לה אוויר לנשימה במאבקי התחתית, ולסבך עוד יותר את היריבה מעיר הנמל. אלי גוטמן ושחקניו לא ממש הרשימו, אבל בסופו של חילצו הערב (שבת) נקודה באצטדיון הי"א, כשסיימו את משחקם בתיקו 1:1. שער בכורה של שלומי ארבייטמן בדקה ה-15 העלה את האורחים ל-0:1, אבל לאחר מחצית ראשונה טובה, הסתגרו שחקניו של אלי גוטמן במחצית השנייה, ובעצם כך הזמינו את לחץ המארחים. בסופו של דבר נענשה הפועל תל אביב בדקה ה-85 כשדימיטאר מקרייב נגח את השוויון.

האחרונה בטבלה, אשדוד, סומנה זה מכבר כאחת המועמדות לרדת ליגה. הבעלים ג'קי בן זקן וחיים רביבו, שלפו ארנקים בחלון ההעברות וצירפו לקבוצה את משה אוחיון, חיזוק ישראלי נוסף, וגם את הזרים כריסטיאן גונזאלס ודימיטאר מקריייב. אבל כדי לשרוד בליגת העל היא חייבת היתה לנצח במשחקים מסוג זה, וכשלה. בסופו של דבר שתי הקבוצות יוצאות עם נקודה מהמאבק, אבל עקב ניצחונה של מכבי הרצליה בסכנין, גם גוטמן וגם חזן יודעים, שטוב לא יצא להם מהמשחק הזה.

ההתמודדות נפתחה בקצב טוב, והאורחים מתל אביב נטלו את היוזמה ותקפו בעיקר מהאגפים. בדקה ה-15 כבש שלומי ארבייטמן את שערו הראשון העונה במדי הפועל תל אביב, כשנגח לעבר שערו של יוסי שקל. אם ציפינו שמשחק התחתית הזה היה פיזי עד ברוטאלי, הרי ששתי הקבוצות הציגו משחק הוגן ונטול עבירות.

במחצית השנייה אלון חזן הכניס את שי הולצמן למערכה, בתקווה שההרכב ההתקפי יניב שערים. הפועל תל אביב הסתגרה ברחבה, ואשדוד השתלטה על המשחק. המארחת הגבירה את הלחץ, ובסופו של דבר קיבלה שער שוויון מוצדק מראשו של דימיטאר מקרייב בדקה ה-85.

מהלך המשחק

דקה 15 - גול! כדור קרן שהרים דימיטאר טלקיסקי להפועל תל אביב מצא את ראשו של שלומי ארבייטמן, שנג בחוזקה לפינת שערו של יוסי שקל וקבע 0:1 לאורחים.

דקה 28 - גליל בן שנן הדף כדור של דג'אני למרכז הרחבה, ועידן שריקי שלח פצצה לעבר שער האדומים, אך לרוע מזלו הכדור פגע בגבו של אחד משחקני ההגנה של אלי גוטמן.

דקה 33- ודראן יישה נגח כדור קרן אשדודי, שחלף בסמוך לפינת שערו של גליל בן שנן.

דקה 40 - הגבהה לעבר רחבת הפועל תל אביב מצאה את ראשו של עידן שריקי, שנגח בחוזקה אך הכדור חלף בסמוך לקורה.

דקה 44 - דימיטאר מקרייב בעט פצצה מ-20 מטרים, וגליל בן שנן הדף היטב לקרן.

דקה 54 - אחמד קאסום מצא עצמו חופשי מול שוער הפועל תל אביב, אבל בן שנן יצא נפלא והדף.

דקה 67 - בעיטה של שי הולצמן נהדפה על ידי גליל בן שנן לקרן.

דקה 72 - אנטבי הרים מצד ימין כדור מדוד, ופאביו ג'וניור נגח חופשי לחלוטין מחמישה מטרים, אבל החמיץ בצורה מדהימה את הרשת של שקל. החמצה ענקית להפועל תל אביב.

דקה 85 - גול! דוד רביבו הרים כדור חופשי, ודימיטאר מקרייב נגח לפינת שערו של בן שנן, והניב לאשדוד את השוויון המיוחל. 1:1.

הרכב מ.ס אשדוד: יוסי שקל, ליאור ראובן, ודראן יישה, כריסטיאן גונזאלס, אדיר טובול (רחמים צוקול, 75), קובי דג'אני (שי הולצמן, 52), יוסי אופיר (ז'אן ז'אק גוסו גוסו, 76), דוד רביבו, אחמד קסום, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

הרכב הפועל תל אביב: גליל בן שנן; עמרי קנדה, אלין טופוזאקוב, וואליד באדיר, טל חן, יגאל אנטבי; מזואה אנסומבו, ביברס נאתכו, דמיטאר טלקיסקי (עדי סבג, 82), ברוך דגו (עידן סרור, 87); שלומי ארבייטמן (פאביו ג'וניור, 66).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully