וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה השוותה ל-1:1 בגביע הפדרציה מול ישראל

2.2.2008 / 15:01

שחר פאר התקשתה אך חזרה וניצחה את סאפינה 6:0, 2:6, 2:6. ציפי אובזילר נאבקה בגבורה בשראפובה המצויינת, לפני שנכנעה 6:0, 6:4

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יותם רונן

החדשות הטובות של הבוקר, שהגיעו ממשטח מגרש "קנדה" שברמת השרון, דיווחו על שמש יוקדת ומזג אוויר נעים. ההמשך היה אפילו טוב יותר, כששחר פאר ניצחה את דינארה סאפינה במפגש הראשון של גביע הפדרציה ועשתה ל-6,000 האוהדים ביציע שמח ואביב בלב. התשואות הגדולות הגיעו לפאר במיוחד בגלל העובדה שלקחו לה כמעט 40 דקות להגיע למשחק. עד אמצע המערכה השנייה נראה היה שזה הולך להיגמר במהירות. ההתעוררות של פאר הגיעה ובמקביל גם הקהל עשה את עבודתו על עצביה של האורחת וישראל ניצלה זאת.

גם הקהל ידע שהסיכוי של ציפי אובזילר להפתיע את מריה שראפובה הוא נמוך במיוחד, והרוסיה קיימה וניצחה 0:6, 4:6. המערכה הראשונה, הסתיימה במהירות 0:6. במערכה השני הרים הישראלי המכוער את ראשו, כשהחלטה מעוררת מחלוקת של השופטת, גרמה לאוהדים ביציע להוציא את תסכולם על שראפובה, ולחקות את גניחותיה. אובזילר ניצלה את הזמן הזה כדי להיאבק חזרה ולנצח משחקון, אך גם הוא לא הצליח לטשטש את ההרגשה הרעה שיצאה מהזלזול הבוטה של הקהל כלפי הנבחרת הרוסית.

אלא שהישראלית המבוגרת שכבר הכריזה על פרישה ממשחק בשנה שעברה, לא נתנה לכלום להפריע לה, ובעוד הרוסיה החלה לאבד את הריכוז ולעשות טעויות, אובזילר הראתה המון לב וכבוד עצמי, ונאבקה חזרה בכל הכוח, עד ל-5:4, אבל שם היא נעצרה.

פאר-סאפינה 6:0, 2:6, 2:6

את המערכה הראשונה פתחה שחר פאר בצורה זוועתית, כשבשלושת המשחקים הראשונים לא מצליחה הישראלית כמעט להשיג נקודה אחת. סאפינה שברה את הגשותיה של פאר והייאוש על פניה של המחבט מספר אחת של ישראל ניכר. השליטה של סאפינה המשיכה עד ל-35 דקות מהפתיחה, שם התעוררה פאר והשוותה ל-1:1 בפתיחת המערכה השנייה. בהמשך המערכה, הרבה בגלל כמה טעויות בלתי מחויבות של הרוסיה והתעוררות של פאר, חזרה שחר לעניינים וניצחה את משחקון ההגשה שלה, בדרך לעלייה ליתרון 2:3 במערכה השנייה. משם המשיכה שחר פאר לנצל את ידיה הרועדות של הרוסייה, ניצלה את משחקוני ההגשה שלה, העירה מעט את הקהל וניצחה את המערכה השנייה 2:6.

אל המערכה השלישית הגיעה פאר כבר הרבה יותר מוכנה. היא אמנם החלה בפיגור 2:1, אך בהמשך ניצלה שוב את הטעויות של סאפינה ואת הכובד שלה כשהריצה את הרוסייה שהודחה מהסיבוב הראשון באוסטרליה. פאר שברה סוף סוף את הגשותיה של סאפינה ועלתה ל-2:4. האייס הבא של שחר בנקודה הבאה הוכיחה: שחר השתלטה על המשחק, סאפינה זרקה אותו לכל הרוחות. פאר ניצחה גם את המשחקון האחרון ולקול תשואות הקהל הרב, גברה על יריבתה והעלתה את ישראל ל-0:1.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

אובזילר-שראפובה 6:0, 6:4

לשם שינוי, המנה היומית שקיבלנו ממריה שראפובה היתה דווקא מהכיוון המקצועי. הרוסייה, שמייצגת בפעם הראשונה את נבחרתה והגיעה לישראל כאלופת אוסטרליה, פתחה מול ציפי אובזילר, לא נתנה ללחץ של ההפסד של חברתה לנבחרת מוקדם יותר להשפיע עליה, ודרסה במערכה הראשונה את הישראלית, 0:6.

הרוסיה פתחה את המערכה השניה בדיוק מאותו מקום שסיימה את הראשונה: עם שתי שבירות מהירות, ונראתה כאילו היא שוב בדרך למחיצה חלקה. אלא שאז התעוררה אובזילר, והחלה לתת פייט. במשחקון הרביעי הישראלית נאבקה במשך דקות ארוכות עד שהפסידה את המשחקון, ובזה שאחריו כבר הצליחה להגיע לארץ המובטחת, כשהיא מנצחת משחקון ראשון ומקפיצה את האוהדים ביציע, 4:1.

אובזילר קיבלה ביטחון, הובילה במשחקון השישי וחשבה שמצאה את הנקודה שתנצח גם אותו, אבל שופטת הכיסא ביטלה את הנקודה. ההחלטה הזו הכעיסה את הקהל, שהפך להיות מכוער במיוחד, והחל לחקות את הגניחה של שראפובה בכל פעם שהיא הגיעה לחבוט בכדור. השופט ואנשי הנבחרת הישראלית ניסו מספר פעמים לפנות לקהל ולהרגיע אותו , אך ללא הועיל, עד שלבסוף ניצחה הרוסיה את המשחקון.

הישראלית לא ויתרה, ועלתה בטירוף למשחקון השביעי, הציגה ניצוצות של טניס נהדר, וצימקה ל-5:2. שראפובה כבר רצתה לסיים את המשחק הזה, אבל אובזילר הדהימה כששברה את הגשתה של הרוסיה, ולקחה עוד משחקון. הישראלית לא עצרה שם, המשיכה להיאבק ולגרום לשראפובה לעוד ועוד טעויות בלתי מחוייבות, בדרך ל-5:4 מדהים, אבל שם נעצרה הישראלית, ושראפובה הצליחה לסגור את המשחק, 4:6, ו-1:1 בין ישראל לרוסיה בסוף היום הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully