וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבורג נמנמה, לברקוזן התקדמה

2.2.2008 / 18:32

המבורג רצתה לשמור על המקום השלישי וסיימה ב-1:1 מול האנובר, אך באייר לברקוזן החליפה איתה מקומות כשניצחה 2:3 את קוטבוס

הבונדסליגה חזרה אתמול (שישי) מפגרת החורף שלה במשחק בודד בין מוליכת הטבלה באיירן מינכן להאנזה רוסטוק מהתחתית. באיירן, שערב המחזור הובילה את הליגה בצוותא עם ורדר ברמן, שמרה בינתיים על המקום הראשון אחרי 1:2 על הנזה רוסטוק, ופיצתה את אוהדיה על שתי תוצאות התיקו הרצופות לפני היציאה לפגרה. ורדר ברמן תשחק רק מחר מול בוכום, וניצחון שלה ישווה את מספר הנקודות שלה לאלה של באיירן.

המבורג כנראה עדיין לא התעוררה מנמנום החורף שלה, הייתה חלשה מול האנובר, אך למזלה יצאה לפחות עם נקודה ב-1:1. באייר לברקוזן ידעה לנצל זאת, ניצחה 2:3 את אנרג'י קוטבוס והחליפה עם המבורג מקומות, כשכעת היא שלישית. קרלסרוהה ממשיכה להיות ההפתעה הנעימה בליגה, וכעת היא שבה מהפגרה עם 0:2 על נירנברג.

הנזה רוסטוק - באיירן מינכן 2:1

השער הראשון במשחק הושג כבר בדקה העשירית, כשזה רוברטו השתלט על כדור בצדה השמאלי של הרחבה והמשיך במסירת רוחב לכיוונו של פרנק ריברי, שדחק מקרוב פנימה. באיירן המשיכה לשבת על השער של המארחים, וזה בא לידי ביטוי שוב בדקה ה-43, כשלוקה טוני התמקם מצויין ברחבה וקלט הגבהה, כדי לכבוש מקרוב את השני של באיירן והעשירי שלו העונה בבונדסליגה. רוסטוק פתחה את המחצית השניה טוב וצימקה ל-2:1 משער של אנריקו קרן, אלא שבאיירן התעשתה על עצמה, סגרה את השער והסתפקה בתוצאה הזו.

המבורג - האנובר 1:1

גם המבורג הגיעה אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות לפני הפגרה, וניסתה לחדש את נסיונותיה להגיע למקום השני עם משחק ביתי מול האנובר. אלא שהאנובר כנראה רצתה קצת יותר, ובדקה ה-40 זכתה לבעיטת עונשין מ-11 מטר, אותה ניצל סאבולץ הוסטי ההונגרי כדי לכבוש את השער הראשון במשחק. המבורג כמעט ולא הגיעה למצבי הבקעה, מיעטה בבעיטות למסגרת והייתה קרובה לסיים עם הפסד רביעי העונה, אך דווקא בשלב הזה איביצ'ה אוליץ' הצליח להשוות עשרים דקות לסיום. ובכל זאת המבורג ירדה למקום השלישי.

קוטבוס - באייר לברקוזן 3:2

מי שדאגה לנצל את אובדן הנקודות של המבורג היא לברקוזן, שאף היא לא הייתה רחוקה כל כך מלהפסיד והייתה שותפה למשחק רב תהפוכות. כבר אחרי 14 דקות מיכל פפאדופולוס כבש שער יתרון מפתיע לקוטבוס, אך סימון רולפס איזן בדקה ה-59. לברקוזן לא ויתרה ודמיטרי בוליקין הרוסי הפך את התוצאה בדקה ה-69 וקבע 1:2. הפעם היה תורה של קוטבוס להשוות, כש-13 דקות לסיום כריסטיאן באסילה כבש. רולפס עצמו ניצל בעיטת עונשין מ-11 מטר בדקה ה-86 וסגר את הסיפור, מה שהעלה את לברקוזן למקום השלישי, עם מבט כלפי הצמרת בתקווה לאיים בקרוב על שתי המוליכות.

קרלסרוהה - נירנברג 0:2

קרלסרוהה ממשיכה לזכות בתואר "הקבוצה המפתיעה של העונה". התואר הזה לא השתנה גם אחרי הפגרה, כשהקבוצה הנחמדה של אדמונד בקר השיגה שלוש נקודות נוספות, הפעם על נירנברג, שממשיכה להסתבך בתחתית ונשארת לפחות שבוע מתחת לקו האדום. למרות שנירנברג הייתה מאיימת יותר בבעיטות שלה, קרלסרוהה ניצלה הרחקה של אנדראס וולף בדקה ה-57 כדי לכבוש פעמיים: כריסטיאן אייכנר (67) וג'ושואה קנדי (74).

יתר התוצאות:

ארמיניה בילפלד - וולפסבורג 1:0
לוולפסבורג: גראפיט 27.

הרטה ברלין - פרנקפורט 3:0
לפרנקפורט: מרטין פנין 39, 60, 90.

דואיסבורג - בורוסיה דורטמונד 3:3
לדואיסבורג: יוליאן פיליפסקו 18, טוביאס ווילי 30, מיחאי טראראצ'ה 59. לדורטמונד: סבסטיאן קל 51, דייגו קלימוביץ' 68, 90.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully