וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: אדבאיור העניק את הפור

2.2.2008 / 19:24

צמד של החלוץ העניק לארסנל 1:3 על מנצ'סטר סיטי ו-2 נק' יתרון על היונייטד, שחילצה 1:1 מטוטנהאם. צ'לסי סיימה ב-1:1 מול פורטסמות'

המחזור ה-25 בפרמיירליג יצא הערב (שבת) לדרך, לאחר שארסנל לא נתנה למאזן הביתי של מנצ'סטר סיטי להפחיד אותה, וחזרה עם 1:3 גדול שהחזיר אותה למקום הראשון בטבלה. לרוע מזלה, מנצ'סטר יונייטד, שהייתה קרובה לאבד נקודות, הצליחה להשוות ל-1:1 משער של קרלוס טבס בדקה ה-90 מול טוטנהאם, ויצאה עם נקודה, כשהיא כעת רחוקה שתי נקודות מהתותחנים.

גם צ'לסי, כמו היונייטד, איכזבה וסיימה רק ב-1:1 מול פורטסמות', אך היא שומרת על המקום השלישי הרחק מאברטון, שאף היא סיימה בתיקו, 0:0 מול בלקבורן. ב-19:15, ליברפול ויוסי בניון, שהידרדרו למקום השביעי, ינסו להתאושש על חשבונה של סנדרלנד מהתחתית, כדי לחזור למקום בטבלה שממנו מגיעים לליגת האלופות או לפחות לגביע אופ"א. ליברפול התאוששה מההפסד לווסטהאם והביסה 0:3 את סנדרלנד החלשה.

מנצ'סטר סיטי - ארסנל 3:1

בזמן שהסיטי של סוון גוראן אריקסון רשמה שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון, התותחנים השיגו 13 נקודות מ-15 אפשריות, והבדל האיכות ניכר במפגש ביניהן. האורחים לא איבדו זמן ועלו ליתרון כבר בדקה ה-9, לאחר שסגנה שלח כדור רוחב נהדר, ועמנואל אדבאיור שלח כדור קליל מקרוב, שפגע בדרך במיכה ריצ'ארדס והלך פנימה, 0:1 לארסנל. בדרה ה-26 האורחים הכפילו את התוצאה, לאחר שאדבאיור הוריד בנגיחה כדור אל אדוארדו שעצר את הכדור על החזה ושלח אותו פנימה בשער נהדר. הסיטי שנראתה בהלם, התאוששה, ושתי דקות מאוחר יותר חזרה למשחק: טעות בהגנת ארסנל והכדור הלך אל גלסון פרננדז ששלח טיל וצימק ל-2:1.

האורחים שלטו לחלוטין בשדה במחצית השניה, ואדבאיור המשיך להטריד את הגנת המארחים, עד שבדקה ה-88 הוא מצא את השער שהבטיח את הניצחון: אלכסנדר חלב וססק פאברגאס שיגעו את הגנת הסיטי, ובסיום המהלך מצא אדבאיור את הרשת, כדי לקבוע 1:3, והפסד ביתי ראשון לקבוצתו של סוון גוראן אריקסון העונה בפרמייר ליג.

פורטסמות' - צ'לסי 1:1

אברהם גרנט היה קרוב להיכנס לספרי ההיסטוריה עם ניצחון עשירי ברציפות בכל המסגרות, אך שער שוויון של פורטסמות' הרס לו את החגיגות. פרנק למפארד החלים מפציעה בירך וחזר לאימונים, אך הוא עדיין לא השתלב בסגל של גרנט, ובהיעדרם של ג'ון טרי ואנדריי שבצ'נקו, שעדיין בתקופת החלמה מהפציעות שלהם, צ'לסי שיחקה (שוב) עם הרכב חסר, שאפילו טל בן חיים מצא בו מקום ושיחק 90 דקות.

אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, הצליחה צ'לסי לעלות ליתרון בדקה ה-55, כשהתקפה מצוינת של הכחולים הניבה שער. שון רייט פיליפס שלח כדור טוב למאלודה, שהוריד אותו לניקולאס אנלקה, וזה בעט נפלא מתוך הרחבה כדי להבקיע את ה-0:1 לצ'לסי.

החגיגות בפראטון פארק הגיעו בדקה ה-64, כשג'רמיין דפו, שעבר מטוטנהאם לפומפי וערך את הופעת הבכורה שלו, זכה לכדור ענק ממילאן בארוש, וכבש את השוויון. צ'לסי, שהייתה יכולה להדביק את היונייטד, נותרה עם 54 נקודות, ארבע פחות מהשדים האדומים ושש פחות מארסנל.

"הארי עושה עבודה טובה בפומפי", חלק גרנט מחמאות לבוס שלו לשעבר. "הם קבוצה חזקה, אבל, כמובן, שאני מאוכזב שלא ניצחנו. אנלקה הראה סיומת מצויינת. יש לו טאץ' מצוין מול השער. עשינו עבודה טובה בייצור מצבים, אבל הם עצרו אותנו".

טוטנהאם - מנצ'סטר יונייטד 1:1

אחרי שהודחו על ידם בגביע, חואנדה ראמוס וטוטנהאם חיכו לנקום במוליכת הטבלה בוויט הארט ליין. אלא שזה שהם היו קרובים, לא ממש עזר להם. המנג'ר של הספרס, שהתחזק בינואר בארבעה שחקנים משמעותיים: ג'ילברטו, אלן האטון, ג'ונתן וודגייט וכריס גאנטר, נהנה משער יתרון של מי אם לא, דמיטאר ברבאטוב, שכבש בדקה ה-21: הדיפה לא טובה של אדווין ואן דר סאר מצאה את הבולגרי חופשי עם כדור שנשלח רק למקום אחד.

היונייטד, שהחזיקו בכדור והרבו בבעיטות לשער, לא נכנעו והצליחו להשוות ממש לפני שריקת הסיום, כשכדור קרן של נאני מצא את קרלוס טבס, שהרשית והוציא את אלכס פרגוסון עם נקודה, שמצילה אותו מבריחה של התותחנים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

ליברפול - סנדרלנד 0:3

אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון בליגה והשיא שהגיע בהפסד לווסטהאם במחזור האחרון, רפא בניטז והחניכים שלו שבו למסלול הניצחונות ובגדול מול סנדרלנד. האדומים, שראו את גביע אופ"א מתרחק, שיפרו את מצב הרוח בזכות הניצחון הגדול. יוסי בניון נכנס כמחליף בדקה ה-62 במקום לוקאס לייבה הברזילאי.

אחרי מחצית ראשונה ללא שערים ג'יימי קראגר מצא את פיטר קראוץ' שנגח כדור מצוין פנימה בדקה ה-57. בדקה ה-69 קראוץ' העביר לפרננדו טורס שדהר קדימה ומול השוער גורדון כבש את השני. את החגיגה השלים ג'רארד עם פנדל מדויק פנימה, וכעת ליברפול יכולה שוב לחשוב קצת על החלק העליון, לפני שהיא פוגשת את צ'לסי.

שאר המשחקים

רדינג - בולטון 2:0

קבוצתו של תמיר כהן, שעלה כמחליף בדקה ה-75, השיגה ניצחון חשוב, אך עדיין היא נמצאת באיזור מסוכן בטבלה. הניצחון על רדינג משאיר לה מעט אוויר, שכן היא טיפסה למקום ה-13, אך עדיין ארבע נקודות מפרידות בינה לבין המקום שממנו יורדים ליגה. רדינג מצידה מסתבכת ונמצאת במקום ה-17 בגלל ההפסד במשחק התחתית הזה, שבו קווין נולאן (33) והיידאר הלגוסון (58) כבשו. אגב, מתיו טיילור מבולטון עוד הספיק להחטיא פנדל בדקה ה-24.

ברמינגהאם - דרבי 1:1

דרבי אולי השלימה כבר עם הירידה, אבל ברמינגהאם, שנלחמת על חייה, שיחקה בשביל לברוח מהקו האדום. זה לא ממש הצליח כשהאורחים הראו שכנראה יש להם מה לתת. סבסטיאן לארסון כבש את היתרון לברמינגהאם בדקה ה-68, אך דקה לסיום עמנואל וייה ודרבי יצאו עם נקודה, משהו שיעזור לשמור על אופטימיות.

בלקבורן - אברטון 0:0

אברטון, שקטעה במחזור האחרון רצף של שלושה ניצחונות, ממשיכה לגלות בינוניות לאחרונה, ומול בלקבורן היא הצליחה לצאת רק עם נקודה, בקרב השואפות להגיע לאופ"א. גם אם הייתה מפסידה, אברטון הייתה שומרת על המקום הרביעי, בו היא נמצאת.

וויגאן - ווסטהאם 0:1

חודש ינואר היה מצויין עבור הפטישים, שעשו את שלהם בניצחון 0:1 על ליברפול ותפסו מקום בטוח במרכז הטבלה. אלא שכעת, דווקא מול קבוצת התחתית של וויגאן הם סיימו עם הפסד וחזרו לבינוניות המאפיינת אותה העונה. וויגאן מצידה עלתה מעל הקו האדום, ויש לה לפחות שבוע לנשום לרווחה, אחרי שער ניצחון של קווין קילבן בדקה ה-45.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully