וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשל"צ נתנה לאס"א שיעור באוניברסיטה

1.2.2008 / 18:39

האדומים פתחו את הסיבוב השני ואת הפלייאוף העליון בליגת הכדוריד בניצחון 30:31 על התל אביבים. מכבי ראשל"צ-הרצליה 27:37

אחרי פגרת הנבחרת, חזרה היום (שישי) ליגת העל בכדוריד עם הסיבוב השני שלה, שבו היא חולקה לבתי פלייאוף עליון ותחתון. המשחק המרכזי הפגיש באוניברסטית תל אביב בין אס"א תל אביב להפועל ראשון לציון, שניצחה 30:31 ושמרה על המקום השלישי.

הראש"לצים שלטו בפתיחת המשחק ועלו ליתרון 7:12, אלא שאס"א חזרה לחיים, בעיקר בזכות רוני גבאי ודן מירקוס, והישוותה ל-16:16 בהפסקה. המארחים עוד הצליחו לעלות ליתרון בפתיחת המחצית השניה, אלא שאז גם עידן מימון נכנס לעניינים בראשון לציון והוביל אותה ליתרון 21:24. את הפיגור הזה אס"א כבר לא הצליחה למחוק, למרות שאמיר שור עוד הצליח להוריד ל-31:30 בשניות הסיום, כשלהפועל נותרו שלושה שחקני שדה על המגרש. בסופו של דבר, זו גם הייתה תוצאת הסיום. עידן מימון, שחזר מפציעה, הוביל את הפועל ראשון לציון עם שבעה שערים.

היריבה העירונית, הדאבליסטית ומוליכת הטבלה, מכבי ראשון לציון, פתחה רע בבית מול בני הרצליה, אבל ניצחה בסופו של דבר 27:37. ההרצליינים הפתיעו והובילו 14:15 במחצית, אלא שהצהובים הגיבו בריצת 0:8 במחצית השניה וסגרו עניין. גל אברהם הוביל את מכבי ראשון לציון עם 9 שערים.

א.כ נס ציונה הביסה בביתה את מכבי תל אביב 21:31 ושמרה על מקומה השני בפלייאוף העליון. בפלייאוף התחתון, הפועל רמת גן מובילה אחרי ניצחון 20:27 על הקרייתים. עירוני פתח תקווה התרחקה מאיזור הסכנה אחרי ניצחון 21:24 על א.ס רמת השרון וכמוה גם מכבי קרית שרת חולון, שניצחה את הארזים רמת גן 27:33.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully