וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': בת ים וקטמון/מבשרת חזרו לנצח

1.2.2008 / 16:15

המוליכה מעיר הבירה גברה 0:1 בחוץ על הפועל נחלת יהודה. הפועל אום אל פאחם ממשיכה לדהור עם ניצחון על עפולה. ניצחון חשוב לצפרירים בתחתית

אחרי משחק העונה שהסתיים בשבוע שעבר ב-0:0 חזרו הפועל קטמון/מבשרת ציון ועירוני בת ים למסלול הניצחונות במחזור ה-14 בליגה א' דרום. צפרירים וקרית גת נפגשו לקרב של שתי קבוצות מהליגה הבכירה לשעבר והאוחרים ניצחו בעיר הדרומית.

הפועל נחלת יהודה - הפועל קטמון/מבשרת ציון 1:0

אחרי שנמנעה מלהפסיד במחזור הקדום במשחק העונה מול עירוני בת ים, המשיכה קטמון/מבשרת לרוץ בראשות הטבלה עם ניצחון חוץ. חנן אלקיים, סוג של אקס הפועל תל אביב, שבעונה שעברה שיחק בהפועל אשקלון, כבש בדקה ה-30 את השער שהספיק ל-3 נקודות.


עירוני בת ים - מכבי יבנה 1:2

בזמן שבית"ר כפר סבא מקבלת בראש בקרית מלאכי, עשה חלוץ העבר שלה, משה אסולין, חיל עבור בת ים. אסולין כבש בדקה ה-61 את הראשון של קבוצתו ומומו בן ניסן הכפיל כעבור 5 דקות כדי לקרב את הקבוצה של אריק גילרוביץ' לניצחון. אורי קרגולה שוב כבש, הפעם בדקה ה-90, אבל זה לא הספיק ליבנה כדי לחמוק מהפסד.


מכבי קרית גת - צפרירים חולון 2:0

האימפריה בדימוס, צפרירים חולון, חווה שנים קשות וכעת היא קרובה לליגה ב'. היום היא הייתה חייבת 3 נקודות כדי לקבל מנת חמצן ושני שערים מאוחרים של ציון רחמים בדקה ה-85 ודוד כבדה בדקה ה-88, עשו עבורה את העבודה הזו.


מכבי קרית מלאכי - בית"ר כפר סבא 1:3

שלושה שערים בתוך רבע שעה, אותם כבשו אוהד יוסף (30), שרון רפאל הוותיק (35) ואסי אסולין (45) היממו את בית"ר כפר סבא והורידו את קרית מלאכי למחצית עם יתרון מבטיח. חן וטורי רק צימק בדקה ה-64, אבל בוודאי לא מנע הפסד של קבוצתו.


עירוני אופקים - עירוני רמלה 3:0
לרמלה: משה אזולאי 47, איציק אבושדיד 86, אדיר אלוק 90.

מכבי עמישב פ"ת - מכבי כפר יונה 3:1
לעמישב: עוז אחדות 55. לכפר יונה: רן פוליקר 12, שי כחלון 80, חן חג'ג' 90.

במחוז צפון:

הפועל אום אל פאחם - הפועל עפולה 0:2

מוליכת הטבלה ממשיכה בדרכה הבטוחה אל הליגה הארצית, לאחר עוד ניצחון קליל, הפעם על עפולה מהחלק התחתון של הטבלה. אחמד חרבי כבש בדקה ה-24, ועוד לפני שעפולה התעשתה, הכפיל עבד מורג'אן את התוצאה שש דקות מאוחר יותר, שנשמרה עד לסיום. חנא פרהוד החמיץ פנדל לעפולה בדקה ה-53.

מכבי צור שלום - הפועל מקר 0:3
לצור שלום: איתי איילון 33, יוסי וענונו 52, גולן דרעי 78.

בית"ר חיפה - אחווה חיפה 0:0

הפועל הרצליה - בית"ר איחוד משה"ד 1:0

אסי גלבוע - עירוני אום אל פאחם 2:2

הפועל כפר קנא - בית"ר צפת 1:2

עירוני טבריה - עירוני שלומי/שפרעם 2:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully