וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: טירת הכרמל עצרה את ירושלים

2.2.2008 / 14:58

הקבוצה של לופא קדוש עדיין מוליכה, אבל ספגה לראשונה אחרי 11 משחקים ב-1:1 דרמטי. קרית אתא החליפה מקומות עם ג'דידה, שהפסידה

הפועל ירושלים מסתמנת כבר שבועות רבים כקבוצה שתעלה מהליגה הארצית ושתפגוש בעונה הבאה את הפועל תל אביב ואת מי שתרד איתה מליגת העל והיום היא עשתה עוד צעד בכיוון הזה, למרות שסיימה רק בתיקו מול טירת הכרמל במחזור ה-19 בארצית. מה שנותר הם המאבקים על הכרטיס השני ללאומית ונגד הכרטיס השני שמעניק ירידה לליגה א', כשנראה שכפר שלם כבר בדרך לשם, למרות ניצחון נדיר אתמול (שבת).

עירוני טירת הכרמל - הפועל ירושלים 1:1

הקבוצה של לופא קדוש נמצאת בדרכה הבטוחה בחזרה לליגה הלאומית והיום היא הצפינה לטירה כשבמאזנה 11 משחקים ללא ספיגה. ה-12 היה כל כך קרוב, אבל שער של חומי לוי 4 דקות בתוך תוספת הזמן העניק לטירה תיקו דרמטי ומחק שער מוקדם של מוסא סלמן בדקה ה-25.

הפועל בני ג'דידה - הפועל מרמורק 1:0

ג'דידה ששיחקה היום ידעה שניצחון ביתי שלה על מרמורק יעלה אותה למקום השני. אלא שגם למרמורק היה על מה לשחק, ומסתבר שעדיין חושבים שם על עלייה. החבר'ה של חנן עדני לא כבשו את השער היחיד במשחק בדקה ה-28 כשאדיר קרן היה אחראי על שלוש הנקודות שהעלו את מרמורק למקום הרביעי, שלוש נקודות פחות מג'דידה השלישית.

עירוני קרית אתא - בית"ר/שמשון ת"א 0:1

קרית אתא ידעה שבני ג'דידה תשחק רק ביום שבת ושיש לה הזדמנות לעלות למקום השני, לפחות ליממה אחת ושער בודד של לי זליאט בדקה ה-82 העניק לה בדיוק את זה. הרחקה של מוראד עליאן האורח בדקה ה-45 סייעה לקבוצה הביתית לנצח. אחרי ההפסד של ג'דידה, נותרה קריית אתא במקום השני.

השקמה/רמת חן - הפועל אשקלון 1:1

השקמה פתחה את העונה בצורה מצוינת, אבל הגיעה למשחק עם ניצחון אחד בלבד ב-11 המחזורים האחרונים וגם אתמול לא מצאה 3 נקודות למרות ששיחקה מול 10 שחקנים אחרי שגיא כהן האורח הורחק בדקה ה-29. ג'ורדן גרובר דווקא העלה את הצמארח ליתרון בדקה ה-21, אבל אשקלון מצאה את השוויון למרות החיסרון בשחקן עם שער של ניסים אסייג בדקה ה-65.

הפועל כפר שלם - הפועל בני טמרה 0:1

שער של רונן זליג כבר בדקה ה-5 העניק ניצחון שני בלבד העונה לכפר שלם ומנע מטמרה אפשרות של בריחה משאר חברותיה לתחתית.

סקציה נס ציונה - מכבי כפר קנא 1:1
לנס ציונה: עמית אוחנה 89. לכפר כנא: אשרף אלעל 18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully