וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון פוטר מאולימפיאקוס

2.2.2008 / 10:58

התוצאות בליגה וביורוליג עשו את שלהן והמאמן הישראלי קיבל הודעה על עזיבתו, כשביוון מדווחים כי פאניוטיס ינאקיס יחליפו כבר ביום ראשון

העיר אתונה מתחילה להתרגל למציאות שאחרי פיני גרשון. המאמן הישראלי קיבל הודעה על הפסקת עבודתו באולימפיאקוס, והתקשורת היוונית כבר דנה בשינוי שצפוי להביא מחליפו המיועד, מאמן נבחרת יוון פנאיוטיס ינאקיס. ככל הנראה, יסיימו את תפקידם גם עוזר המאמן ארז אדלשטיין ומאמן הכושר אבי קובלסקי.

העיתוי היה די צפוי. על פי דיווחים באתונה במהלך השבת, גרשון היה אמור לקבל הודעה על סיום דרכו בקבוצה, לאחר שהנהלת הקבוצה הגיעה זה מכבר לסיכום עם ינאקיס, שצפוי להצטרף לקבוצה רשמית ביום ראשון. מאמן הנבחרת היוונית הודיע לראשי אולימפיאקוס כי הנבחרת היא עדיין בראש סדר העדיפויות שלו. "יש לי חוב לנבחרת", אמר.

ביום שישי הוציאה הנהלת הקבוצה הודעה רשמית, בה ביקשה מהתקשורת והאוהדים "להיות סבלניים". במקביל, התראיין יושב ראש פיב"א, היווני ג'יורג'יוס וסילקופולוס, לרדיו בעיר סלוניקי, ואישר פניה של אולימפיאקוס למאמן נבחרת יוון. "אני יודע שינאקיס מדבר עם אולימפיאקוס, ואני לא יכול למנוע את זה ממנו. כשהוא יגיע איתם להחלטה נדבר איתו", אמר בהתייחס לעתידו של המאמן בנבחרת היוונית, באם ימונה למאמן הקבוצה מאתונה.

מעמדו של גרשון בקרב אוהדי אולימפיאקוס היה רעוע למן תחילת העונה, לאחר שההשקעה הכספית העצומה שביצעה הקיץ הקבוצה לא הניבה תוצאות. בליגה היוונית מדורגת אולימפיאקוס במקום השני, מרחק שתי נקודות מהמוליכה פנאתינייקוס, לאחר שבראשית השבוע נחלה הפסד חוץ 81:80 בסלוניקי מול פאוק. ביורוליג מצבם של האדומים גרוע הרבה יותר, כאשר סיימו את שלב הבתים במאזן 7:7, כולל שלושה הפסדים רצופים בשלושת השבועות האחרונים לפרוקום סופוט, ז'לגיריס קובנה וביום רביעי, באולם השלום והאחווה, מול סיינה (80:73).

בעקבות כך, התדרדרה אולימפיאקוס לקבוצת האיכות הרביעית בהגרלת הטופ-16 וצפויה לקבל קבוצות חזקות מאוד, שיקשו על המשך דרכה במפעל. לאחר אותו הפסד שלשום לסיינה, אגב, הגיעה מחאת האוהדים נגד גרשון לשיאה, כאשר האלפים קראו לפיטוריו והשליכו על המאמן מכל הבא ליד, כולל בקבוקים, מצתים, פלאפונים וכוסות קפה. גרשון נאלץ לרדת לחדר ההלבשה בחסות המשטרה המקומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully