וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפ"ס - קרית שמונה: אוחנה רוצה מתנה

מאמן הקבוצה מהשרון חגג 44 ומקווה שהשחקנים יעניקו לו ניצחון ביתי. הקבוצה מהצפון תגיע בסגל מלא ועם 11 משחקים ברציפות ללא הפסד

אלי אוחנה חגג היום יום הולדת 44, ונראה כי שחקניו יצטרכו לצאת מתסמונת אי ההצלחה במשחקי הבית ולהעניק לו מתנה. שחקני הקבוצה עודדו את אוחנה ואמרו לו: "נעשה הכל על מנת להעניק לך מתנה. ניצחון בית על קריית שמונה". בקבוצה מייחסים חשיבות רבה למשחק מול הפתעת הליגה, והמאמן יבצע מספר שינויים בהרכב, רובם מאולצים.

גיז'רמו ישראלביץ' צפוי לחזור להרכב הקבוצה לאחר שנעדר בעקבות צבירת כרטיסים צהובים. החלוץ ביל גונזאלס, שלא פתח בשבוע שעבר מול מכבי הרצליה (0:0), תורגל בהרכב. לירודיאו גונזלבאש שצבר חמישה כרטיסים צהובים יראה את המשחק מהיציע, בעוד שעידן שום המנוסה צפוי לפתוח במקומו בהרכב. יעוזה אבובקרי שלא שותף מול הרצליה עקב הרחקה, חוזר אף הוא להרכב. קובי מויאל שנכנס לאחרונה לתמונת ההרכב יקבל אף הוא אשראי מהמאמן. מאור מליקסון, שערך ביום חמישי את אימון הבכורה שלו בקבוצה, צפוי לפתוח על הספסל ולהשתלב במהלך המשחק.

הרכב משוער, הפועל כפר סבא: אוהד לויטה; אורי אוזן, לירון זרקו, דגלאס דה סילבה, עידן שום; קובי מויאל, יעוזה אבובקרי, גיז'רמו ישראלביץ', בן לוז; סמואל יבואה, ביל גונזאלס.

קרית שמונה לא פוחדת

בעירוני קרית שמונה נשלמות ההכנות לקראת משחק החוץ בשבת, מול הפועל כפר סבא. המאמן רן בן שמעון יערוך היום (שישי, שעה 15:00) בשפיים אימון טקטי אחרון ויתרגל את ההרכב שייפתח. לא צפויים שינויים לעומת ההרכב שסיים בשבוע שעבר בתיקו מול מכבי חיפה בבית. קריית שמונה מגיעה למשחק בוטחת ביכולתה, עם הישג מרשים: שלושה וחצי חודשים, או ליתר דיוק 12 משחקי ליגה, ללא הפסד. שחקני הקריה ילונו הערב בבית מלון באזור המרכז וישהו שם עד למשחק.

אימוני השבוע שובשו קשות בשל הגשמים העזים שירדו באצבע הגליל. היום לשם שינוי, האימון יתקיים ללא גשם, ואפילו עם מעט שמש חורפית. לרשותו של המאמן, רן בן שמעון, יעמוד סגל מלא וכשיר, כולל הזר החמישי שצורף ברגע האחרון, הקונגולזי נסימבה מוקאנה, שעבר בבקרה, אך לא צפוי לפתוח.

הקפטן יניב לביא, שבשבוע הבא צפוי להאריך את חוזהו בעוד מספר שנים, אומר ערב המשחק: "הפועל כפר סבא בבית היא קבוצה טובה, אבל אנחנו לא נבהלנו בטדי, בקריית אליעזר ובבלומפילד, כך שאנחנו לא חוששים. ניתן לכפר סבא את כל הכבוד שבעולם, אבל על הדשא ניתן פייט כדי לקחת נקודות".

אוהדי הקבוצה, חברי ארגון האריות הכחולים, קיימו אמש אסיפת אוהדים. כ- 300 מהם צפויים להגיע ולעודד את הקבוצה בכפר סבא. "אנחנו מבטיחים שירגישו אותנו", אמרו האוהדים, שאתמול הכינו אסטרטגיה מיוחדת לעידוד הקבוצה.

ההרכב המשוער: שביט אלימלך, ברק בכר, יניב לביא, סלאח חסארמה, עמיר נוסבאום, עבאס סוואן, גואל צ'ירסוואה, עמנואל אמנגוואה, גיא צרפתי, וויאם עמאשה, יובל אבידור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully