וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה -נתניה: קיויו הבריא, כיאל פותח

אריק רחמיאן

29.1.2008 / 11:24

חלוץ מכבי נתניה, שביום חמישי סבל מחום ולא התאמן, הפתיע כשהתקשר לעטר והודיע לו שהוא בריא. רנה לימה עדיין לא בהרכב

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, המשיך הבוקר, במהלך האימון המסכם, לבצע שינויים בהרכב לקראת המשחק מול מכבי נתניה. לאחר שתורגל אתמול הזר רנה לימה בהרכב, לפי האימון היום נראה כי הקשר הארגנטינאי יפתח על הספסל. על הרקע הזה, נראה כי בירם כיאל יקבל הזדמנות על תקן קשר אחורי, לצדו של גוסטבו בוקולי. התחרות תגבר כשבעוד שבוע לימה צפוי לפתוח מול בית"ר, ואחד הקשרים האחוריים יפנה כנראה את מקומו. הבלם שי מימון ימשיך לקבל את המפתחות במרכז ההגנה, במקומו של דקל קינן הפצוע.

בנוגע לקשר ליאור רפאלוב, אין כל שינוי, וגם היום הוא תורגל מחוץ להרכב. עומרי אפק ממשיך לקבל אשראי בלתי מוגבל מלוי, ונראה כי הוא יפתח בהרכב. לוי ממשיך לערוך רוטציה בין אלון חרזי ואייל משומר באימונים, ולא ברור עדיין מי מהם יפתח בהרכב.

במהלך האימון אתמול התייחס לוי למשחק מול נתניה. בקבוצה של ראובן עטר מגדירים את המשחק הקרוב כ"משחק עונה", וגם רוני לוי דרוך ומודע לחשיבות שלו. "מאז אותו הפסד מול נתניה בסיבוב הראשון יצאנו לדרך מסוימת, דרך טובה מאוד ואנחנו צריכים להמשיך בה", אמר המאמן. "איכות המשחק שלנו טובה, התוצאות בהתאם וכושר ההרתעה שלנו חזר. נתניה מדורגת מעלינו, היא קבוצה חזקה ומסוכנת".

שחקן קבוצת הנוער, ישראל זגורי (17) יכלל לראשונה בסגל של הקבוצה לקראת המשחק. בקבוצה ממתינים לשובם של הדרום אפריקאים, ת'מבינקוסי פנטאני ופיטר מסיללה, שאמורים לנחות ביום שני לאחר שנבחרתם הודחה מאליפות אפריקה לאומות.

קיויו כשיר

חלוץ מכבי נתניה, פרנסיס קיויו, החלים ממחלתו ויעמוד לרשותו של המאמן ראובן עטר במשחק הצמרת של הקבוצה מחר (שבת, 19:30) מול מכבי חיפה. בצהריים הוסרה הדאגה אצל ראשי הצוות המקצועי לאחר שהתברר שהחלוץ הקמרוני, שחלה אתמול בשפעת, סבל מחום ונעדר מהאימון, הודיע הבוקר לעטר: "אני בריא ומגיע לאימון ואעמוד לרשותך מחר במשחק".

מבחינתו של עטר זוהי אכן בשורה, שכן הוא מתכוון לפתוח מחר בחוד עם איתי שכטר, קיויו ואוקוצ'ה כשחורחה קביירו, הקשר הקולומביאני, יפתח בקישור האחורי וינהל את המשחק של נתניה מאחור. החלוץ תיירי טזמטה ישולב במהלך המשחק וזאת בשל העובדה שהוא הגיע לארץ ללא כושר משחק מלא.

בצהריים קיימה הקבוצה את האימון המסכם והשלימה את הכנותיה לקראת העימות עם חיפה. בנתניה מייחסים חשיבות עליונה למשחק ובקרב הצוות המקצועי והשחקנים קיימת תחושת דריכות רבה כשהמטרה היא אחת - לנצח ולהגדיל את הפער מהירוקים, שמאיימים על המקום השני בו נמצאת כרגע נתניה. בתום האימון קיים עטר אסיפה טקטית, שבמהלכה הוקרנו קטעים ממשחקיה האחרונים של חיפה.

עדיין לא ברור מי משני השחקנים, טל מעבי או יחיאל צגאי, שהצטיינו בשבועות האחרונים, ישלם את מחיר החתמם של שלושת הזרים החדשים ושניהם נאבקים על חולצת ההרכב למשחק בקרית אליעזר.

בלם הקבוצה, אבי סטרול, אמר היום בתכנית הרדיו 'ספורט סיטי': "יהיה משחק מעניין. שתי הקבוצות יבואו וישחקו אגרסיבי. אני יכול להעיד על עצמינו שנבוא כדי להוציא את הנקודות".

סטרול גם התייחס למשחקיה החלשים של הקבוצה לאחרונה ולחיזוק הזר: "ראובן לא פראייר. הוא ראה שהקבוצה לא משחקת כמו שהוא רוצה לראות אותה ולכן הוא הביא 3 שחקנים שהוא מאמין שיעזרו לנו. מדובר בשחקנים איכותיים, רק אצלנו בארץ רוצים שכבר אחרי יומיים הם ייתנו הצגות. אני לא מאמין בזה וחושב שצריך לתת להם זמן. שלושת הזרים עוד יתרמו המון למכבי נתניה".

הרכב משוער: לירן שטראובר, קלמי סבן, אבי סטרול, לואיס מרין, דדי בן דיין, אלמוג כהן, חורחה קבאיירו, טל מעבי (יחיאל צגאי), איתי שכטר, פרנסיס קיויו, אוקוצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully