וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תום חלון ההעברות: אלבס במידלסברו, דפו בפורטסמות

1.2.2008 / 11:07

החלוץ הברזילאי עבר מהירנביין לצפון מזרח אנגליה תמורת 12 מיליון פאונד. דפו חוזר לשתף פעולה עם רדנאפ, אחרי שעזב את טוטנהאם

מידלסברו הצטיידה אתמול (חמישי) באחד מהמצרכים המבוקשים ביותר בשוק האירופאי, חלוצה הברזילאי של הירנביין, אפונסו אלבס. בורו לא פירסמה את סכום ההעברה באתר הרשמי שלה, אבל כן אישרה שמדובר בשיא מועדון. ההערכות באנגליה הן שעל החלוץ, שחתם לארבע וחצי שנים, שולמו כ-12 מיליון פאונד. העסקה נחתמה זמן קצר לפני תום מועד והחלוץ, שכבש בעונה שעברה 34 שערים ב-31 משחקי ליגה בהולנד, עשה עוד קפיצת מדרגה אחרי שלהירנביין עבר ממאלמו השבדית.

ראמוס ומהפכת התרנגולים

אלבס לא היה היחיד שעבר בשעות מאוחרות, לאחר שטוטנהאם החתימה אתמול שחקן הגנה שלישי בתוך זמן קצר - המגן השמאלי ז'ילברטו מהרטה ברלין. סכום ההעברה לא פורסם, אבל בשעות התהריים דיווח האתר הרשמי של המועדון שהברזילאי נכשל בבדיקות הרפואיות ולא ישחק בקבוצה. עם זאת, בערב התבהרו הדברים והמגן הבינלאומי הפך לתרנגול ויחבור לקווין פרינס בואטנג, שעשה בדיוק את אותה הדרך מהרטה לטוטנהאם כבר בקיץ. כזכור, טוטנהאם החתימה בימים האחרונים גם המגן אלן האטון ואת הבלם ג'ונתן וודגייט, שכבר הספיק לשחק מול אברטון בליגה. שני שחקני הגנה שעזבו הם המגן הימני פול סטאלטרי, שהושאל לפולהאם ואנתוני גארדנר, שהושאל לאברטון, כנראה לשמחתם הרבה של אוהדי טוטנהאם שלא ממש סבלו אותו.

דפו בפורטסמות

אחת ההעברות המאוחרות ביותר, שנסגרה כבר בתוך הלילה, הייתה זו של ג'רמיין דפו לפורטסמות. החלוץ הבינלאומי בן ה-25 עבר אחרי תקופה קשה בטוטנהאם, בה לא מצא את מקומו בהרכב ונחשב למועמד להעברה מאז הגיע לקבוצה דימיטאר ברבאטוב. מאמן פומפי, הארי רדנאפ, היה זה שהביא את דפו לווסטהאם ב-1999 וכעת הם יאחדו כוחות מחדש. החלוץ הנמוך והזריז עבר לטוטנהאם ב-2004 ובעונה המלאה הראשונה שלו בקבוצה כבש 22 שערים. מי שאמור היה לעזוב את החוד של פורטסמות הוא בנג'אני המצוין, שכבש העונה 12 שערי ליגה, אבל הוא הגיע לנצ'סטר מאוחר מדי וההעברה שלו בוטלה.

סיטי אמנם לא הצליחה להחתים את בנג'אני, אבל גם רשמה צ'ק על סך 5 מיליון ליש"ט עבור החלוץ האקוואדורי בן ה-19, פליפה קייסדו, שיגיע מבאזל.

לאציו הייתה פעילה גם היא בשוק ההעברות האנגלי, אחרי שהחזירה לשורותיה את עוסמאן דאבו ממנצ'סטר סיטי ושאלה את הבלם הצ'כי דויד רוזנהאל מניוקאסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully