וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין אוורט שוב הולך

1.2.2008 / 10:44

הטייט אנד של בפאלו, שנפצע קשה במחזור הראשון, מתקדם בשיקום. סופרבול: בריידי התאמן, בורס לא. רשמית: פיטרסון רוקי השנה

במחזור הראשון של העונה, במשחק בין בפאלו לדנבר, נרשמה תאונת עבודה מזעזעת, שבה כמעט קיפד שחקן NFL את חייו. קווין אוורט, הטייט אנד של הבילס, נפצע קשה בצווארו, והיה חשש כבד שיישאר משותק לנצח. חמישה חודשים אחר כך, אוורט התחיל ללכת לאט וגם לבצע פעולות מסובכות יחסית, כמו כפתור חולצות.

"אני שמח שאני יכול לעשות את זה", אמר אוורט, "חשוב לי שאנשים יראו מה עברתי ומה עוד אעבור, כדי שיגידו לעצמם 'החיים בכל זאת לא כאלה רעים". והאם הוא יחזור למגרש? מבחינתו, בטח: "אני רואה את זה כפציעה זמנית, שום דבר לא יעצור אותי". ארוסתו של אוורט, וויאנדה מור, אמרה כי בסופרבול הוא יהיה בעד הג'איינטס: "מי שראה אותו, מבין למה הוא רוצה שהאנדרדוג ינצח".

ובמעבר טבעי לאריזונה, טום בריידי התאמן עם הפטריוטס כרגיל, כשהבשורה מבחינת ניו אינגלנד היא שהפציעה שלו בקרסול לא נראית מורגשת. סביב הקרסול לא הייתה אפילו גרב תומכת. בג'איינטס, פלקסיקו בורס החמיץ אימון שני ברציפות, כשאם בראשון נעדר בגלל הקרסול, בשני זו הייתה הברך. הוא צפוי לפתוח במשחק. מבחינת ניו יורק, הבשורה הטובה היא שקווין דוקרי, מגן הפינה של הקבוצה, עורך אימונים מלאים, לאחר שהחמיץ ארבעה מחמשת המשחקים האחרונים.

אדריאן פיטרסון, הרץ האחורי של מינסוטה, נבחר, כצפוי, לרוקי השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully