וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין - הרצליה: פנים חדשות

הקבוצה של פרדי דוד התחדשה בימים האחרונים בשחקנים חדשים ותנסה לצאת מהתחתית. סכנין בהרכב חסר מאוד, רוצה ניצחון

בהרכב חסר תארח מחר (שבת שעה 17:00) בני סכנין את מכבי הרצליה מהתחתית. המאמן אלישע לוי תרגל היום את ההרכב שייפתח, הקרין לחניכיו קטעי וידאו של הרצליה, והזהיר אותם: "צפוי לנו משחק קשה מול קבוצה שנלחמת על החיים שלה. צריך להמשיך בדרך שלנו ולקחת את הנקודות בבית".

מההרכב של אלישע לוי ייעדרו שני המורחקים, ליאו קרופניק וחאלד חלאיילה, וכן ג'ון קולמה המוצהב. את מקומם ימלאו עלא אבו סאלח הצעיר בהגנה, חיים בנון וחאמד גנאים בקישור. הרומני בוגדאן אפוסטו ימשיך לקבל אשראי בחלק ההתקפי. מאור בוזגלו ומאיר כהן, שהחלימו משפעת, יהיו בהרכב.

הבלם יא יא פטי, שהגיע ממכבי הרצליה, אמר: "בסך הכל הייתה לי שם תקופה נפלאה. כולם חברים שלי, ועד היום אני בקשר עם כמעט כולם. נכון שעם אריאל שיימן לא כל כך הסתדרתי, אבל אני לא משחק מולו אלא נגד מכבי הרצליה, ואם אנחנו רוצים להגיע לגביע אופ"א, זה משחק שאנחנו צריכים לנצח".

בסכנין לא נרגעו מפרשת תומר חמד, איתו ניהלו משא ומתן ממושך, אלא שברגע האחרון החליטה קבוצתו, מכבי חיפה, להעביר אותו דווקא למכבי הרצליה. כנראה שהם חוששים מאיתנו במאבק על הכרטיס לאירופה", עקצו בסכנין.

ההרכב המשוער: מאיר כהן, עבד רבאח, יא יא פטי, עלא אבו סאלח, בסאם גנאים, חיים בנון, לוקאש סורמה, חאמד גנאים, בוגדאן אפוסטו, מאור בוזגלו, איליה יבוריאן

הרצליה מציגה: המהפך

שבוע סוער עבר על מכבי הרצליה, ולא בגלל מזג האוויר החורפי. תנועה רבה של שחקנים נרשמה בקבוצה מהשרון, ששינתה את סגל שחקניה לפני שנסגר חלון ההעברות. במשחק החוץ מול בני סכנין (שבת, 17:00), לפרדי דוד תהיה התקפה חדשה בדמות החלוצים תומר חמד ודייהו ג'ייאובה שהצטרפו לקבוצה, ויכללו בסגל. מי שעזב את הקבוצה הוא החלוץ סעיד מקאסי, שהושאל להפועל באר שבע.

הקשר הסרבי איבן ווקמנוביץ' (30), ששיחק בעבר בלוקרן הבלגית ובורדו הצרפתית, עשוי ליטול חלק במשחק, בעיקר בשל העדרותו של איתן עזריה המוצהב. להרצליה הפסד אחד בלבד בחמשת משחקיה האחרונים, ובקבוצה שורר ביטחון לגבי יכולתה של הקבוצה לחזור עם נקודות מסכנין.

הרכב משוער: איתמר ניצן, ג'וש קנט, מיטיה מורץ, דייהו דייויס, כפיר אדרי, רמי חליס, איבן ווקמנוביץ' (אסי משיח), מהראן ראדי, שלו מנשה, עומר בוקסנבוים, צ'אם אנטויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully