וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לנקמה?

יניב בינו

1.2.2008 / 8:00

אחרי ההדחה של טוטנהאם על ידי מנצ'סטר יונייטד בגביע, התרנגולים ינסו לנקום בליגה עם ברבאטוב. אלא שמולם עומד כריסטיאנו רונאלדו נחוש לשמור על המקום הראשון. יניב בינו עם מבט היסטורי על המאצ' אפ בין השניים

משחק מספר 46: דימיטאר ברבאטוב - כריסטיאנו רונאלדו 3.45, 1.85, 2.40

הפעם בפינת הסטטיסטיקה, אנו מתמקדים בשניים מהזרים הטובים יותר בליגה האנגלית. יש שיאמרו הכי טובים. קשר מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו נבחר בשנה שעברה לשחקן העונה בפרמיירליג. הפורטוגלי הצעיר הוביל את קבוצתו לאליפות והשאיר את המיליונרים (צ'לסי) של פורטוגלי אחר, ז'וזה מוריניו, מאחור. העונה הקודמת, שהגיעה שנה לאחר המונדיאל העגום, הייתה נהדרת מבחינתו של רונאלדו. אלא שהעונה הוא התעלה לגבהים חדשים. בקצב הטיפוס הזה הוא ישתווה לג'ורג'י בסט הגדול. לשם השוואה, אשתקד כבש רונאלדו 23 שערים. העונה, כשעברנו רק מחצית ממנה יש לו כבר 27 כיבושים (19 בליגה). כמובן שהוא מלך השערים של היונייטד ושל הליגה.

החלוץ הבולגרי של טוטנהאם דימיטאר ברבאטוב הוא גם סיפור הצלחה יוצא מן הכלל. אמנם לא כמו רונאלדו, אבל אין אף מנג'ר באנגליה ובכלל שלא היה מייחל לשחקן כמוהו בקבוצתו. סגנון המשחק של הבולגרי מתעתע קמעה. הוא מתנהל לעיתים בעצלתיים על המגרש ובמין נונשלנטיות מרגיזה מעט, אבל מסתבר שברבה, כפי שהוא מכונה, פשוט מסתכל על המשחק מזווית שונה. הוא בוחן את הסביבה בדרכו הייחודית ולפיכך יודע לנצל הזדמנויות, כאשר אלו נופלות לרגליו, באחוזים נהדרים. למרות הרצון לעזוב את וייט הארט ליין, נשאר בינתיים החלוץ בקבוצה של חואנדה ראמוס. הוא הבקיע עד כה 13 שערים (שמונה בליגה) ב-27 משחקים בסך הכול, אבל יש לו חלק גדול בכך שקבוצתו, אחרי מנצ'סטר יונייטד וארסנל, כבשה את כמות השערים הגדולה ביותר, 44.

המאצ'אפ המרתק בין הפורטוגלי לבולגרי ייערך בלונדון. טוטנהאם תארח את מנצ'סטר יונייטד ותנסה לנקום בה שבוע לאחר שהודחה על ידה מהגביע האנגלי. רונאלדו כבש צמד באותו משחק, ברבה רק הדביק כדור לקורה. בוייט הארט ליין זה יהיה סיפור שונה. ניצחון לרונאלדו, כלומר הימור שהוא יבקיע מספר רב יותר של שערים יתן לכם יחס של פי 2.40. במקרה של ניצחון של הבולגרי תקבלו יחס מצוין של פי 3.45. אם שני השחקנים לא יבקיעו, או יכבשו מספר שווה של שערים, תזוכו ביחס של פי 1.85. לנו יש הרגשה של X, אבל ההחלטה היא, כמובן, שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully