וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש להם סימפטיה

יניב בינו

1.2.2008 / 8:00

מכבי נתניה הייתה רגילה לעקוץ את מכבי חיפה בליגה, אך הפעם נראה שהמצב שונה, למרות ההתחזקות בחלון ההעברות האחרון. יניב בינו נותן מבט על ההיסטוריה, אך למרות זאת לא מוצא סיבות לאופטימיות

מכבי חיפה - מכבי נתניה 1.55, 3.00, 3.70

משחק ליגת העל במסגרת המחזור ה-18 מפגיש את הקבוצות במקומות השני והשלישי באיצטדיון קרית אליעזר. הקבוצה של ראובן עטר התחדשה במהלך חלון ההעברות בשלושה שחקנים זרים, הקשר הקולומביאני חורחה קאביירו והחלוצים פרנסיס קיויו ותיירי טאזמטה. היא מקווה להמשיך בתנופה לאחר הניצחון על מכבי תל אביב. למרות היכולת המזעזעת השיגה נתניה את שלוש הנקודות והעפילה למקום השני. הירוקים סיימו את המשחק הקודם שלהם בליגה, בחוץ, נגד עירוני קרית שמונה בתיקו 1:1 מאכזב מבחינתם. הפער מבית"ר צמח שוב לתשע נקודות וחלומות האליפות שוב התפוגגו.

בשנות האליפות של מכבי חיפה, השליטה שלה בליגה הייתה כמעט מוחלטת. גם מכבי נתניה התקשתה לעמוד מול המכונה הירוקה גם בקופסא. אלא שהעונה ושנה שעברה ניצחו פעמיים הנתנייתים בבית את חיפה. למרות זאת בקרית אליעזר הם עדיין מתקשים ולא מצליחים לנצח. בשנה שעברה גברה חיפה פעם אחת על נתניה 0:1, בפעם השנייה סיימו הקבוצות בתיקו 0:0. לפני שנתיים גם נפגשו הקבוצות פעמיים בקרית אליעזר. אז גברה חיפה פעמיים בתוצאה 1:2.

עם כל הכבוד והסימפטיה למכבי נתניה, הקבוצה של ראובן עטר עדיין לא קבוצה דורסת ואפילו רחוקה מכך. חסר לה המחץ הדרוש בהתקפה וגם ה'רוע' שמאפיין קבוצות גדולות שרצות לאליפות. מכבי חיפה של השנה כבר הפנימה את העובדה, המצערת מבחינתה, שיש שליטה אחרת בליגה, בית"ר ירושלים. חיפה היא על תקן האלטרנטיבה, אבל היא לא מצליחה לסגור את הפער.

קשה לנו לראות ניצחון חוץ של האורחים, שיניב לכם יחס של פי 3.70. ניצחון ביתי (1.55) או תיקו (3.00), נראים במקרה הזה הרבה יותר סבירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully