וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יעצור את צ'לסי?

אברהם גרנט והכחולים עם רצף של תשעה ניצחונות. פורטסמות' תעצור אותם? אשדוד שבמשבר תנסה לצאת מהתקופה הרעה מול הפועל תל אביב. הכל בפינת המומנטום

הפעם בפינת המומנטום אנחנו עם לקט נבחר של משחקים ברחבי אירופה, וגם בארץ, כדי להבין באיזה מצב הקבוצות מגיעות למשחקים בשישי-שבת. רוב הקבוצות האירופאיות היו שותפות למשחקי הגביע, חלקן אמורות לתעל את היכולת במשחקים האלה למשחקי הליגה, ואילו חלקן רוצות לצאת מההדחה לפחות עם נקודות ליגה.

משחק מספר 30: מנצ'סטר סיטי – ארסנל (הסיטי במקום השישי, ארסנל שנייה). הסיטי מגיעים למשחק אחרי 1:1 בליגה מול דרבי קאונטי, ובכלל הם עם רצף של תיקו-הפסד-תיקו-ניצחון-הפסד, כלומר לא משהו בכלל. ארסנל אחרי 0:3 על ניוקאסל ומגיעה עם רצף של ניצחון-ניצחון-הפסד-ניצחון-תיקו. בשלושה מבין המשחקים האחרונים היא ניצחה 0:3, ונראה שהיא במומנטום טובה יותר.

משחק מספר 41: פורטסמות' – צ'לסי (פורטסמות' תשיעית, צ'לסי שלישית). פורטסמות' אחרי הפסד למנצ'סטר יונייטד 2:0 באמצע השבוע, והיא עם רצף של הפסד-ניצחון-ניצחון-הפסד-ניצחון. צ'לסי לעומת זאת עם רצף של תשעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, ובמומנטום טוב הרבה יותר. במשחקה האחרון היא לא התעלתה, אך בכל זאת ירדה עם כל הנקודות מהמשחק מול רדינג.

משחק מספר 52: מ.ס. אשדוד – הפועל תל אביב (אשדוד אחרונה, הפועל תל אביב עשירית). אשדוד אחרי הפסד 3:2 לבני יהודה, ומגיעה ברצף של הפסד-הפסד-הפסד-תיקו-הפסד, לא משהו להעביר הלאה לדורות הבאים. וזה לא שהמצב של הפועל תל אביב, שהפסידה במשחקה האחרון לבני סכנין 1:0, יש במה להתגאות. הרצף שלהם עומד על הפסד-ניצחון-הפסד-ניצחון-הפסד.

משחק מספר 67: מכבי חיפה – מכבי נתניה (חיפה שלישית, נתניה שנייה). הירוקים מגיעים אחרי 1:1 מול עירוני קרית שמונה ומחזיקים ברצף של תיקו-ניצחון-ניצחון-תיקו-ניצחון, ובסך הכל העובדה כי זמן רב לא הפסידו עומדת לזכותם. נתניה, שניצחה במשחקה האחרון 0:1 בדקה ה-90 את מכבי תל אביב, עם רצף של ניצחון-תיקו-ניצחון-תיקו-תיקו. תחליטו אתם, כמובן שהמומנטום עם חיפה.

משחק מספר 73: אלמריה – ריאל מדריד (אלמריה שמינית, ריאל ראשונה). אלמריה, שניצחה במחזור האחרון את ולנסיה וסיבכה אותה, מחזיקה ברצף נאה של ניצחון-ניצחון-ניצחון-תיקו-תיקו (שלושת הניצחונות היו 0:1). ריאל אחרי 2:3 על ויאריאל ומחזיקה ברצף של ניצחון-ניצחון-הפסד-ניצחון-הפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully