וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטמון של לוזון

מאמן מכבי פתח תקווה שב הביתה מול בני יהודה, ואמור לערוך חזרה נקייה לליגה שלנו. לנדאו אמור להקשות על מחפוד והפועל פ"ת, ובאשדוד לשם שינוי תנשוב רוח חדשה. כל זאת בפינת המטמון

טור מספר 1: משחקי שישי, יחס 10.18 (100 ש"ח יניבו 1,018 ש"ח)

משחק מספר 3: הפועל באר שבע – הפועל פתח תקוה. גילי לנדאו הגיע לבירת הנגב, אך עד עכשיו הוא לא הצליח להחזיר חיוך לאוהדים שמשוועים לעלייה לליגת העל. למרות זאת, הכחולים של אלי מחפוד משחקים לא משהו בחוץ, וקשה להאמין שהם יחזרו עם ניצחון. כנראה שיהיה כאן תיקו. ההימור: איקס (2.65)

משחק מספר 12: סה"כ שערים: האנזה רוסטוק – באיירן מינכן. מעט מאוד שערים נכבשים במשחקי הבית של האנזה רוסטוק, כשגם באיירן מינכן לא ממש מפגיזה במשחקי החוץ, ולכן צפוי להיות משחק די עקר מבחינת כמות השערים. ההימור: 1 (2.65)

משחק מספר 18: שטרסבורג – מץ. שתי הקבוצות נפגשות בגביע הצרפתי, אך מץ חלשה מאוד בליגה ולא נראה שיש סיבה שהיא תעקוץ בגביע, מה גם שמדובר במשחק ביתי של שטרסבורג. ההימור: 1 (1.45)

טור מספר 2: משחקי שבת, יחס 11.21 (100 ש"ח יניבו 1,121 ש"ח)

משחק מספר 30: מנצ'סטר סיטי – ארסנל. מבחן חשוב עומד בפני התותחנים, שניצחו 0:3 את ניוקאסל, וכעת הם רוצים לחזור למקום הראשון. המפתח לכך הוא קודם כל ניצחון בסיטי כדי להמשיך במאבק על האליפות. ההימור: 2 (1.85)

משחק מספר 52: מ.ס. אשדוד – הפועל תל אביב. רוחות חדשות מנשבות באיצטדיון הי"א, למרות שהדבר לא בא בינתיים לידי ביטוי בתוצאות. אחרי שחרורו של עידן מליחי והצטרפותו של משה אוחיון, מי שדחף את הקבוצה שנים רבות, אשדוד מסוגלת לסיים עם שלוש נקודות, גם מול האדומים הבינוניים. ההימור: 1 (2.3)

משחק מספר 60: מכבי פתח תקוה – בני יהודה. יש אימרה שאומרת שמאמן חדש מביא בדרך כלל ניצחון במשחקו הראשון. לא ברור עד כמה זה נכון, אם בכלל, בכל זאת מדובר באגדה. יחד עם זאת, קל לנו ללכת על זה, כשעומדת מול מכבי פתח תקוה יריבה בדמות בני יהודה, משהו נוח עבור גיא לוזון. ההימור: 1 (1.7)

משחק מספר 67: מכבי חיפה – מכבי נתניה. חיפה כנראה לא תזכה השנה באליפות, אבל היא כבר מתכוננת להמשך המאבקים שלה העונה, למשל בגביע המדינה. עוד קודם לכן היא רוצה להראות שיש אלטרנטיבה לבית"ר ירושלים, ולכן היא צריכה לנצח. ההימור: 1 (1.55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully