וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף: "שיחקנו יוצא מן הכלל"

מאמן מכבי ת"א נשמע מעודד בתום ניצחון החוץ על אריס סלוניקי 94:101 ביורוליג. פייזר: "הקבוצה הטובה יותר ניצחה"

מכבי תל אביב אמנם לא תוגרל כראש בית בשלב הטופ 16 של היורוליג, אבל הניצחון שהושג הערב (חמישי) על אריס סלוניקי ביוון, 94:101 בהארכה, זרע לא מעט תקוות במאמנים ובשחקנים כי הם סוף סוף עלו על הדרך הנכונה. למרות שאיבדו יתרון מבטיח בדקות האחרונות, הצהובים לא הפסיקו להילחם ולהראות הרבה פיזיות, מה שבהחלט מעודד לקראת המשחקים בשלב הבא, שללא ספק יהיו קשים הרבה יותר.

המאמן המנצח, צביקה שרף, שעדיין לא הפסיד בקדנציה הנוכחית שלו במכבי תל אביב, חזר לאולם בסלוניקי המוכר לו כל כך. "האולם הזה הוא כיף", אמר שרף, "הוא נותן לך חשק לשחק. השחקנים שלי שיחקו בכיף". שרף אמר שהוא מרוצה מהמשחק, אבל שהיה מעדיף לא להגיע להארכה. "אני חושב שהיינו צריכים לנצח לפני המועד החוקי, אבל עם כל זה שיחקנו יוצא מן הכלל בהארכה. התגברנו גם על זה שניקולה לא שיחק היום. חבל רק שהתוצאות בבית האחרים לא עבדו למעננו אבל זה מה שיש". כשנשאל לגבי האפשרויות שעומדות בפני קבוצתו, אמר המאמן: "אנחנו רוצים לקחת קודם כל את הגביע בשבוע הבא".

השחקן המצטיין הערב, מרקוס פייזר, שקלע 28 נקודות ולקח 11 ריבאונדים אמר: "ידענו שלמשחק הזה יש הרבה חשיבות בשבילנו אבל בסופו של יום הקבוצה הטובה יותר ניצחה. היו לנו הרבה איבודים בהארכה, ולא אהבתי שאיבדנו את הראש בסוף אבל ניצחון זה ניצחון".

וונטיגו קאמינגס גם הוא היה מעודד בסיום: "ידענו שיהיה קשה ושהקהל יכניס אותם למומנטום ולא ייתן להם להישבר. בסוף כשהם חזרו עם השלשות זה לא היה בזכותם אלא באשמתנו, ודיברנו על זה לפני המשחק, אבל הצלחנו לחזור בהארכה ולקחת את הניצחון שזה הכי חשוב".

וויל ביינום, שהיה חשוב מאוד במחצית השניה, אמר: "זה מעיד הרבה על האישיות שלנו. הסתכלנו על המשחק הזה כאילו זה היה משחק טופ 16. הם נלחמו בצורה יוצאת דופן אבל גם אנחנו ממשיכים להשתפר". ביינום, כמו שרף, כבר מסתכל אל משחקי הגביע הקרוב. "שבוע הבא הולך להיות שבוע גביע ואנחנו חייבים את זה לעצמנו. אנחנו יודעים מה המשמעות של גביע למועדון. אנחנו חייבים להחזיר את הגביע לארון של מכבי. הגביע הוא מכבי. כולם מפוקסים ומוכנים". הגארד גם התייחס לסוגיית הקהל הנדר שהיה באולם: "היה קהל מצויין אבל אני לא חושב שהם יותר טובים מהקהל שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully