וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ספרדי: ברצלונה מצאה חצי נחמה

31.1.2008 / 23:58

ברצלונה רחוקה מהאליפות, אך אולי את הגביע היא תניף. גברה 0:1 על ויאריאל והעפילה ל-1/2 הגמר. סנטאנדר עלתה בתום משחק דרמטי

ראסינג סנטאנדר הגיעה לסאן מאמס של אתלטיק בילבאו בטוחה בעצמה, לקראת העלייה לחצי גמר גביע המלך. עם ניצחון 0:2 מהמשחק הראשון, לא ציפו שחקניה של הקבוצה מקנטאבריה לערב קשה מול המדורגת 16 בספרד.

שערו של פראן הוותיק בדקה ה-19 הבהיר לאורחים כי ערב קליל לא יהיה להם במקרה הזה, כשפנדל בדקה ה-25, שבוצע בהצלחה על ידי אינאקיו מוניוז הבהיר זאת סופית. למחצית ירדו שתי הקבוצות, במצב של שוויון בחיבור שני המשחקים. שערו המצמק של אלדו דושר בדקה ה-52 נתן אוויר לנשימה לשחקני ראסינג, אפילו אחרי שארבע דקות אחר כך עלתה בילבאו ל-1:3, מרגליו של מרקל סוסאטה הצעיר.

בהמשך, תקוותה של המאחרת נגוזה, בעקבות צמד שערים בדקות הסיום, שקבע 3:3 בסיום. מוחמד צ'יטה, בדקה ה-72 ואוסקר סראנו בדקה ה-90, שלחו את סנטאנדר לחצי הגמר. בהמשך תפגוש ברצלונה, במשחק מסקרן, את ויאריאל, לאחר ה-0:0 במשחק הראשון.

ברצלונה - ויאריאל 0:1

הקבוצה של פרנק רייקארד כבר רחוקה תשע נקודות מריאל מדריד, לאחר תיקו החוץ נגד אתלטיק בילבאו, כך שחלום האליפות כמעט ונגוז. גם ויאריאל, שנוצחה ביום ראשון על ידי ריאל מדריד בליגה במשחק מצוין, מרוחקת מאוד מהראשונה.

הערב הגיעו הקטאלונים לקאמפ נואו, לאחר שהמשחק הראשון במסגרת רבע גמר ה'קופה דל ריי', בין שתי הקבוצות הסתיים ללא שערים. בדקה ה-42 תיירי הנרי סוף סוף כבש לאחר 132 דקות. החלוץ הצרפתי התרומם מצוין להרמה של כדור חופשי של דקו. דקה לאחר מכן שחקנה של ויאריאל, פסקאל סיגאן, ראה את הצהוב השני אחרי עבירה על מסי. הוא השאיר את חבריו הצהובים בפיגור של שחקן ושער.

גם במחצית השנייה המשיכה לשלוט ברצלונה בשדה, אבל לא הצליחה לתרגם את היתרון שלה לשערים. בדקה ה-76 קיבלה ברצלונה פנדל. באותו רגע בדיוק זכה סוף סוף רונאלדיניו לקצת עדנה כשהוכנס על ידי פרנק רייקארד למשחק. כזכור, מאז ההפסד בסופרקלאסיק לריאל מדריד (1:0) לא שיחק הברזילאי, שאיבד הרבה ממניותיו בבירת קאטלוניה. יושבי האצטדיון חשבו שהברזילאי קיבל את הזכות לבעוט את הפנדל, אבל היה זה מסי שעמד ליד הכדור. הארגנטינאי בעט חלש למרכז ושוער ויאריאל דייגו לופז הדף מצוין לקרן, כדי לשמור על סיכוי קלוש עבור הצוללת הצהובה. סוף סוף הבלאוגראנה נתנו סיבה קטנה לאוהדיהם לשמוח עם ניצחון קטן 0:1 (0:1 בסיכום הכללי) והעפלה לחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully