וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר הערוץ הרוסי: דינמו קייב דפקה הקופה

31.1.2008 / 22:58

שחטאר ודינמו קייב נפגשו לדרבי בגמר טורניר ערוץ 1 הרוסי. אחרי ארבעה שערים, שלושה שערים ופנדלים, זכו חניכיו של סיומין במיליון הדולר

שתי הקבוצות שהציגו את הכדורגל הטוב ביותר במהלך טורניר הערוץ הראשון הרוסי, שחטאר דונייצק ודינמו קייב, נפגשו הערב לגמר בבלומפילד. לצופים שהגיעו לאצטדיון ביפו סופקה תרומה ראויה למחירי הכרטיסים, מכיוון שהמפגש הציג יכולות אישיות מעולות של שחקנים, ארבעה שערים, מתח וכרטיסים אדומים. אלו שהגיעו כדי לתמוך בשחקני דינמו קייב היו גם המאושרים בסיומו של המותחן.

שחטאר, כפי שהציגה במשחק מול בית"ר, משופעת בשחקני קישור מעולים, שמפתחים משחק שובה עין. פרננדיניו, אחד מכוכביה הברזילאים של הקבוצה, העלה את שמו על הלוח רק בדקה ה-86. אייליה יוסוף, שחקנה הניגרי של דינמו, הגיב מהר, כששלוש דקות בתוך תוספת הזמן ענה בשער משלו, ששלח את שתי הקבוצות להארכה.

מקסים שצקיך, חלוץ אוקראיני מוכשר, נתן לדינמו את היתרון רבע שעה בתוך ההארכה, אך פרננדיניו, שוב, בפנדל, שלח את הקבוצות להכרעה בבעיטות מ-11 מטרים. בשלב הזה הוכחה רמתם הנמוכה של חלק מהבועטים, אך בחלוף יותר מעשר בעיטות, ניצחה קייב 2:3 בפנדלים וזכתה לבונוס השמן, בסך מיליון דולרים. דריו סרנה משחטאר הורחק שמונה דקות לסיום ההארכה. משורות דינמו הורחקו פדורוב וטיבריו גיאונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully