וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: חיפה החמיצה הזדמנות לעלות לפיסגה

אייל בן יעקב

1.2.2008 / 16:25

הפועל חיפה סיימה ב-1:1 מול סוגרת הטבלה, הפועל פ"ת ניצחה 0:1 בחוץ את הפועל ב"ש בקרב הגדולות של הלאומית. עכו-ראשל"צ 2:2, בני לוד- הפועל ר"ג 0:2

במרכז המחזור ה-18 בליגה הלאומית עמד היום (שישי) המפגש בין שני המועדונים הכי גדולים בליגה, והפועל פתח תקוה הייתה זו שיצאה ממנו עם 3 נקודות אחרי 0:1 על הפועל באר שבע בוסרמיל. קבוצתו של אלי מחפוד עלתה למקום השני, לאחר שהפועל חיפה לא הצליחה לנצח בחוץ את האחרונה בטבלה, נצרת עילית. עירוני ראשל"צ איבדה גובה בצמרת אחרי שסיימה בתיקו 2:2 מול הפועל עכו מהתחתית. הפועל רעננה טיפסה למקום הרביעי אחרי שניצחה בביתה את אחי נצרת 0:1, בעוד בני לוד יצאו מהמשבר עם 0:2 על הפועל רמת גן.

הפועל עכו- עירוני ראשל"צ 2:2

המארחים הגיעו למשחק לאחר שבשבוע שעבר ניצלו מהפסד לאחי נצרת בעילוט בדקה ה-94 וגם הפעם לא היו רחוקים מהפסד והשיגו את הנקודה. רוני אוחנה, שלא מפסיק להפציץ, שוב כבש והפעם לא חיכה הרבה כדי להעלות את ראשון ל-0:1 כבר בדקה ה-3. היתרון של ראשון החזיק 22 דקות, לפני שיוליוס אגבור, חלוץ הרכש החדש של עכו, הישווה וחתם את תוצאת המחצית. 7 דקות בתוך המחצית השנייה נשארה הקבוצה הביתית ב-10 שחקנים אחרי שליאור לינדר הורחק ושלומי אדרי ניצל את היתרון המספרי כדי להעלות את ראשון ל-1:2 בדקה ה-56. כשנראה היה שראשון צועדת בדרך לניצחון, הגיע פנדל של אלון זיו בדקה ה-62 שאיזן את התוצאה וקבע תיקו שנשמר עד הסיום.

הפועל רעננה- מכבי אחי נצרת 0:1

אחי נצרת הגיעה ללא רם סטי הפצוע, ואלירן חודידה המושעה בגלל צהובים. גם שלומי טולדו פצוע, אבל הוא יהיה בסגל ובקרב בין קבוצות דומות ואטרקטיביות נכנעה לקבוצה הביתית והמפתיעה. כריסטיאנו דוס סנטוס כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-66 והצמיד את הקבוצה מהשרון לצמרת הגבוהה.

הפועל באר שבע- הפועל פ"ת 1:0

גילי לנדאו היה אמור להוביל את הפועל באר שבע לדרך חדשה, אלא שמי שעשה את זה בפועל ועוד מהצד השני, היה מאמנה החדש של הפועל פתח תקוה אלי מחפוד, שהשיג ניצחון שני ברציפות והוביל את קבוצתו למקום השני. גם שי בירוק, הרכש החדש של הפועל באר שבע, לא ממש עזר לה במקרה הזה כשבמקביל הצמרת הולכת ומתרחקת.

אחרי מחצית מאופסת למארחים מהנגב עוד היו תקוות, אבל מי שהרס להם את סוף השבוע היה פטי נימבה, שכבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-54. הקונגולזי המתקם הכי נכון שיכול להיות ברחבה, ניצל רפיון בהגנה של באר שבע והמשיך כדור חופשי משמאל בנגיחה לשער.

מאמנה של הפועל באר שבע גילי לנדאו אמר בסיום: "לאוהדים מותר לצעוק מה שהם רוצים כי הם צריכים לקבל תמורה לכספם. היינו צריכים לנצח, ועכשיו אנחנו שוב צריכים להתחיל מלמטה. אנחנו לא מרימים ידיים, אבל אם לא נצליח להפוך את הבית שלנו למבצר, לא נעמוד במטרות שלנו".

מאמנה של הפועל פתח תקוה אלי מחפוד: "אני מרגיש שאני חלק מהשחקנים וזה שהם מרגישים אותי מבחוץ זה חלק מהעניין. אני שמח שניצחנו, אבל זו תחילת הדרך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

בני לוד- הפועל ר"ג 0:2

האירוע הגדול באמת של בני לוד השבוע היתה התפטרותו של מישל דיין מאימון הקבוצה, ולפחות במבט ראשון, נראה שזה עבד. המארחים ניצחו 0:2 את אחת הקבוצות הלוהטות בליגה הלאומית. רמת גן ניצחה עד למשחק הזה 4 משחקים רצופים, ובבני לוד בהחלט יכולים להתעודד מהניצחון הזה. המארחים עלו ליתרון כבר בדקה ה-6, לאחר ששחר סינטוב הכניע את שוער רמת גן, והעלה ל-0:1, ומוראד אבוענזה סגרת סופית את המשחק עם שער בדקה ה-86, שייתן להם הרבה אוויר בתחתית, וקירב אותם עד נקודה לרמת גנים.

הפועל נצרת עילית- הפועל חיפה 1:1

הפועל חיפה הייתה יכולה לעלות הערב למקום הראשון, לפחות עד יום שני, אז תשחק המובילה הכח עמידר ר"ג, נגד עירוני רמת השרון. חיפה יצאה למשחק חוץ אצל האחרונה בטבלה, הפועל נצרת עילית. קבוצת התחתית מנצרת עילית קיבלה בסוף חלון ההעברות חיזוק משמעותי ממכבי חיפה שכלל את שלומי חנוכה ומוחמד שחברי, וממש בסוף השבוע גם את השוער תום אלמדון.

בקור הנצרתי לא הצליחה בסופו של דבר הפועל חיפה להשיג את שלוש הנקודות, שני השערים הצתמצמו לדקה אחת, ממש על סף המחצית. רותם שמול העלה את נועלת הטבלה ליתרון בדקה ה-44, עוד לפני השריקה למחצית, הישווה לירון וילנר. תיקו שלא עוזר לנצרת עילית השקועה עדיין במקום האחרון, חיפה הפסידה כאמור הזדמנות להרגיש פיסגה אפילו לארבעים ושמונה שעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully