וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ נשים: רמלה ודורון דרסו את רוז'מברוק

31.1.2008 / 21:03

קבוצתו של רבי הביסה במשחק הראשון ב-1/8 הגמר 67:82 עם 36 נקודות של דורון. רמת השרון הפסידה לאקסטרוגסה, אבל שמרה על סיכוי

השם רוז'מברוק אולי לא אומר הרבה לאוהדי הכדורסל בישראל, אבל הקבוצה הסלובקית הזו היא בגדר ענקית בכדורסל הנשים האירופאי, וסיימה את שלב הבתים המוקדם של היורוקאפ ללא הפסדים. אלא שגם אליצור רמלה מעמידה קבוצה לא רעה העונה, וחניכותיו של אלי רבי לא נבהלו מהיריבה, נתנו שלושה רבעים נהדרים, ודרסו את הסלובקיות 67:82 במסגרת המשחק הראשון בשלב שמינית הגמר, תוצאה שבוודאי תעזור להן מאוד לקראת הגומלין במשחק הבא. ההפרש הוא תוצאה ישירה למשחק ענק בכל קטגוריה של שי דורון, שפשוט היתה בכל מקום על המגרש, ולקחה על עצמה את המשחק במחצית השניה.

רמלה פתחה מצויין את המשחק, ועלתה ליתרון 5 בפתיחה. הסלובקיות חזרו למשחק והצליחו להשוות, אבל ברבע השלישי הצליחו הישראליות למצוא את הבריחה, וכבר עלו ליתרון 44:64. אלא שברבע הרביעי המארחות הורידו את הרגל מהגז ונתנו לסלובקיות לחזור עד פיגור 12 בלבד. אבל אז שוב השתלטה דורון על המשחק, צלפה מחוץ לקשת ומיד לאחר מכן חטפה כדור קריטי. האורחות לא מצאו את הסל ושלחו את דורון אל הקו פעם אחר פעם, והיתרון עלה בחזרה ל-17. רוז'מברוק עוד קלעה 2 שניות לסיום, אבל הצליחה רק להוריד ל-15, הפרש שעשוי להספיק לרלמה לשלב הבא.

שי דורון הוליכה את קלעיות רמלה עם משחק מפלצתי של 36 נקודות, 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, ג'קלין ג'ונסון 19 (12 ריבאונדים), לייני סלווין 10 (4 ריבאונדים, 6 אסיסטים). קלעו לרוז'מברוק: רג'ינה פאלוסנה 23 (9 ריבאונדים), סימונה פודסבובה 13 (14 ריבאונדים), דיטה קרומברגה 12.

אקסטרוגסה-רמת השרון 54:60

גם קבוצת רמת השרון שיחקה הערב את המשחק הראשון בשלב שמינית הגמר של גביע היורוקאפ. הקבוצה של אורנה אוסטפלד יצאה למשחק חוץ בספרד נגד אקסטרוגסה. הקבוצה הספרדית מדורגת חמישית והיא אחזה עד כה במאזן שלילי ביורוקאפ (5:3).

הספרדיות הוליכו ברוב דקות המשחק ביתרון שנע בין 5 ל-8 נקודות. רמת השרון לא נשברה והצליחה לצמק ושמרה כל העת על טווח נקודות סביר על מנת לא לאפשר לספרדיות להשיג יתרון משמעותי לקראת הגומלין בארץ. שש שניות לסיום נפצעה דיאנה ג'קסון בברכה, ורק עם שובה של הקבוצה לארץ תוודע מה חומרת הפציעה.

אורנה אוסטפלד, מאמנת רמת השרון: "הקבוצה הספרדית שיחקה מצוין, ואנחנו לא היינו במיטבנו. לא הגענו למשחק. סך הכול זוהי תוצאה טובה ואני מאמינה שבבית ננצח ונעבור אותן".

קלעו לרמת השרון: דאדה ויליפיץ' 17 נקודות ו-10 ריבאונדים, דיאנה ג'קסון 11 נקודות ו-10 ריבאונדים,ג'יה פרקינס סיימה עם 10, טרוינה 7 וידוביץ' 4 ומזרחי 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully