וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בהפועל ת"א: "אם נעלה בטירוף, ננצח"

רגב גולדמן

31.1.2008 / 19:08

האדומים מתכוננים למשחק התחתית החשוב נגד אשדוד ומאמינים. גוטמן מתכנן מערך זהיר. ארבייטמן בספק, קנדה יערוך הופעת בכורה

"אם נעלה בטירוף מהשריקה בהתחלה - ננצח את אשדוד בבית שלהם, וזה בדיוק מה שאנחנו צריכים", כך אמר הערב (חמישי) שחקן בכיר בהפועל תל אביב לקראת המפגש המסקרן בין קבוצתו למ.ס אשדוד (שבת, 17:00).

אותו שחקן אף הוסיף: "את המשחק הזה אנחנו חייבים לנצח, ולא משנה באיזו דרך, העיקר לצאת מאשדוד עם ניצחון. כל השחקנים יודעים שזה משחק מפתח עבורנו כי אנחנו יכולים לברוח לאשדוד. אני מאמין כי עם הדחיפה של הקהל שלנו שמלווה אותנו כל הזמן, אנחנו יכולים וצריכים לנצח". המאמן אלי גוטמן נוטה בשלב זה לעלות עם מערך זהיר של 1:4:5, הכולל שלושה בלמים.

הקפטן וואליד באדיר תורגל היום כבלם לצידו של טל חן ואלין טופוזקוב, כחלק מהמערך החדש אותו עשוי להרכיב גוטמן. במהלך האימונים השבוע הוזהרו שחקני ההגנה בעיקר מכדורי העומק של אשדוד לתוך הרחבה. גוטמן הסביר לבלמים כי המפתח לשמירה על שער נקי הוא סגירה של החלוצים המהירים של אשדוד, עידן שריקי ודימיטאר איבנוב. גוטמן עצר מספר פעמים את האימון והדריך את שחקני ההגנה והקישור כיצד לבצע סגירה נכונה.

עומרי קנדה, הרכש הטרי של הפועל תל אביב, יערוך הופעת בכורה בהרכב. הצוות המקצועי מעודד מאוד מהיכולת אותה מגלה קנדה ומהתאקלמותו המהירה. יגאל אנטבי ימשיך לקבל אשראי באגף שמאל. הצוות המקצועי עדין חושש מהאפשרות כי שלומי ארבייטמן לא יכלל בסגל בשל הפציעה ברגלו, ואם ביום שישי, באימון המסכם הוא לא יערוך אימון מלא, פאביו ג'וניור הברזילאי, יפתח בחוד לבד במקומו.

ארבייטמן ערך היום אימון ריצה קל בלבד, ולא נטל חלק פעיל באימון במתחם 'חודורוב'. כזכור, אתמול באימון הבוקר נטש ארבייטמן את האימון בשל כאבים חוזרים ברגלו. גם ראובן עובד הפצוע בגיד האכילס לא התאמן היום עם הקבוצה. במידה ועובד לא יערוך ביום שישי אימון מלא הוא לא יכלל בסגל לשבת.

ברוך דגו, שסבל השבוע מכאבים בקרסולו ובגבו, זכר למשחק ההפסד לבני סכנין במחזור הקודם, ערך היום אימון מלא ויהיה כשיר, כמו גם שי אבוטבול, שנטל חלק באימון. האימון המסכם יהיה ביום שישי בשעה 11:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully