וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה: "יש מאות בקהאמים בעולם"

31.1.2008 / 18:34

דייגו ארמנדו מראדונה הגיע לאנגליה כדי לחפש עבודה באחד המועדונים, ובדרך ירה חיצים לכל עבר, ואפילו התנצל על השער שכבש ביד נגד האנגלים

אם יש דבר שדייגו ארמנדו מראדונה לא נוהג לעשות בדרך כלל, זה להתנצל. ככה זה כשאתה אחד השחקנים (ויש יאמרו השחקן) הגדול בהיסטוריה של הכדורגל. אלא שמראדונה ככל הנראה בכל זאת משתנה, והיום (חמישי) הוא שיחרר התנצלות אל העם האנגלי במהלך ראיון שנתן אל ה"סאן", בעבור השער שהבקיע עם היד נגד הנבחרת האנגלית, במונדיאל 1986.

"אוהד אנגלי בוא אליי בסוף השבוע, ביקש ממני חתימה ואמר לי: 'אתה אגדה'. זה מאוד שימח אותי", אמר הכוכב הארגנטינאי. "אם יכולתי להתנצל, לחזור אחורה בזמן ולשנות את ההיסטוריה, הייתי עושה זאת", אמר מראדונה. אולם מי שחשב שהכוכב איבד גם את הצניעות המפורסמת שלו, טעה. "לצערי אני לא יכול, זה עדיין היה שער, ארגנטינה הפכו לאלופי העולם ואני הייתי השחקן הטוב ביותר בעולם".

לאחרונה נודע כי מראדונה מעוניין לאמן באנגליה, וכי הוא מחפש מועדון שיתאים לו. האגדה בתכלת לא הכחיש את השמועה, ואמר: "אני מחפש הזדמנויות חדשות, וזה נכון שאני מתכנן לבלות הרבה זמן באנגליה, אבל לא היו עוד שיחות רשמיות ולא הגעתי השבוע כדי לקחת למנג'רים בפרמיירליג את העבודה". אחד המועדונים בהם ביקר הארגנטינאי היה בצ'לסי, ואף נפגש עם אברהם גרנט.

בכל ראיון שהוא נותן, מוצא מראדונה זמן לשלוח חיצים למספר שחקנים ומאמנים, והפעם המצב לא היה שונה: "בקהאם הוא אדם נחמד ואני בטוח שהוא יגיע ל-100 הופעות בנבחרת האנגלית, אבל הוא רק שחקן טוב, לא יותר. יש לו בעיטה טובה מרחוק אבל הוא לא שחקן גדול. יש מאות בקהאמים ברחבי העולם".

כמו בכל ראיון, גם כאן דייגו מתייחס להתמכרות שלו לקוקאין, שכמעט והרגה אותו. "שתי בנותיי הצילו את חיי. הבנתי שביזבזתי יותר מדי זמן בגלל הסמים, ואני רוצה להנות מהזמן שיש לי איתן עכשיו". מראדונה טוען, כי אם לא היה לוקח סמים, הוא היה יכול להיות אפילו גדול יותר: "איבדתי את הכישרון שלי לסמים. אם לא הייתי משתמש, הייתי שחקן פי שלוש יותר טוב. אז גם לא היה דיון מי השחקן הטוב בעולם, אני או פלה. כולם היו אומרים שאני".

אם היום ישנם שחקנים שמבלים עד מאוחר וגורמים למאמנים לכאבי ראש, הרי שהצורה בה חי מראדונה במשך תקופה מסוימת, גורמת לכל הבעיות האחרות להיראות עלובות: "הייתי לוקח קוקאין עם ויסקי במשך שלושה ימים רצופים, ישן יום אחד, אז לוקח שוב קוקאין במשך שלושה ימים רצופים, ואז משחק ביום ראשון. לא ידעתי מה קורה מסביבי, אבל עדיין הייתי שחקן טוב יותר מכל האחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully