וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה: קיויו בספק למשחק מול חיפה

אריק רחמיאן

31.1.2008 / 18:30

במכבי נתניה חוששים כי החלוץ הגרמני ממוצא קמרוני סובל משפעת ויעקבו אחר מצבו. קבאיירו יפתח בהרכב, טזמאטה כנראה על הספסל

פרנסיס קיויו, שחקן הרכש הטרי, לא התאמן היום עם מכבי נתניה. אמש התלונן השחקן על כאבי ראש וסבל מחום. הבוקר נבדק על ידי רופא הקבוצה דוקטור מרסלו פוסניק, שציווה על השחקן מנוחה מוחלטת, לפחות עד מחר. החשש של אנשי נתניה הוא כי השחקן חלה בשפעת, מה שמעמיד בסכנה את שיתופו במשחק בשבת מול מכבי חיפה. בצוות המקצועי מקווים כי לא מדובר במחלה ויראלית וכי לאחר מנוחה של יממה יוכל השחקן לשוב ולהתאמן יחד עם הקבוצה את האימון המסכם. מחר ייערך מבחן כשירות לקיויו. בנתניה מחשיבים את המשחק למשחק העונה, שכן ניצחון יכול לפתוח פער במאבק על המקום השני.

נתניה קיימה היום אסיפה טקטית, במהלכה המאמן ראובן עטר הקרין קטעי וידאו ממשחקה של מכבי נתניה מול מכבי תל אביב בראשון האחרון. כזכור, נתניה ניצחה 0:1, אולם גילתה יכולת חלשה מאוד ועל כך בדיוק התעכב עטר. בין היתר אמר המאמן לשחקנים: "ראיתי במשחק בראשון המון מוטיבציה ורצון ועל כך אני יכול להגיד רק כל הכבוד לכם. אני גאה בכם על כך, אבל משחק ההתקפה שלנו היה הרע ביותר מאז תחילת העונה. היו לנו המון איבודי כדור, משהו שאסור לקרות לנו. לקחתם החלטות שגויות ונגררתם למשחק המסורבל של היריבה. הוכחנו כבר העונה כי מכבי נתניה מסוגלת לשחק הרבה יותר טוב ולכן אני דורש מכם ביום שבת להיות הרבה יותר מרוכזים ועם הרבה יותר אחריות כשהכדור ברגלינו".

מחר יקיים עטר אסיפה נוספת, במהלכה יוקרנו קטעים ממשחקיה של מכבי חיפה, כשהפעם עטר ישים את הדגש על משחק ההתקפה של הירוקים ושחקני האגף המהירים אצל היריבה. במהלך האימון לא נראה שהחלוץ תיירי טאזמטה יפתח בהרכב, אולם השחקן שהצטרף השבוע צפוי לקחת חלק במשחק. חורחה קבאיירו יפתח בהרכב לצדם של אלמוג כהן וטל מעבי בקישור. כל שחקני הסגל נטלו חלק באימון, כולל שחקני הנבחרת הצעירה- איתי שכטר, דלה ימפולסקי ואלמוג כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully