וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע אלמדון עבר דווקא לנצרת עילית?

31.1.2008 / 14:25

יעקב שחר ואבשלום נוריאל סגרו לאחרונה עסקת ענק, וזה כנראה עזר לקבוצה מהלאומית לקבל שחקנים ממכבי חיפה, כולל השוער שמיאן לעבור

במכבי חיפה היה מי שהגדיר את עסקת הקומבינציה עם הפועל נצרת עילית כ"עסקה שתוצאותיה נובעות מכבוד הדדי בין יעקב שחר לאבשלום נוריאל". למי ששאל את עצמו מדוע תום אלמדון לא שוחרר להפועל חיפה, נראה שזאת בדיוק הסיבה. לאחרונה, מתברר, סגרו יעקב שחר ואבשלום נוריאל עסקת ענק הקשורה למכירת רכבים. נוריאל, כזכור, כבר לא מכהן בתפקיד מוגדר בנצרת עילית, אך עוזר מבחוץ, לדעת מקורבים לקבוצה.

נוריאל הוא בעל חברת הסעות מובילה בתחומה, "מובילי דרור". לאחר שסגרו את העסקה, ביקש נוריאל משחר שיעזור לנצרת עילית להישאר בליגה. או כפי שמתאר זאת גורם במועדון: "שחר העדיף לעזור לחבר מאשר לעזור לסכנין, וזה לגיטימי". כמה ימים אחר כך עברו שלומי חנוכה, תום אלמדון ומוחמד שחברי לנצרת, בכדי לסייע לה לשרוד בליגת המשנה.

השוער תום אלמדון, מתברר, לא היה שבע רצון מההחלטה. ביום רביעי הוא הודיע לאנשי נצרת עילית שהוא לא מגיע לאימון וכי יש לו הצעה מהפועל חיפה, זאת לאחר שזו כבר קיבלה אור ירוק משחר. הבעלים לקח את אלמדון לשיחה נוספת בה הבהיר לו שהוא ישוחרר רק לנצרת עילית. השוער, בלית ברירה, נענה בסוף לבקשתו של שחר. האחרון, אגב, אף הבטיח לאמו של השחקן, כי אם הוא יעזוב, הוא יוכל לחזור בעונה הבאה לקבוצה כשוער משנה לניר דוידוביץ'.

נוריאל, אגב, רצה להעביר לחיפה בעבר את החלוץ איתי שכטר, אלא שזו דחתה את ההצעה, ומאוחר יותר התחרטה. רוצים עוד דוגמה לקשר החם בין השניים? רק לאחרונה מונה מנכ"ל נצרת, יניב כהן, לתפקיד מנהל מחלקת הנוער במכבי חיפה.

לימה צפוי לפתוח בהרכב מול נתניה

הקשר הארגנטינאי של מכבי חיפה, רנה לימה, צפוי לפתוח בהרכב הקבוצה במשחק הקרוב מול מכבי נתניה. באימון הבוקר של חיפה תירגל המאמן, רוני לוי, את לימה בהרכב הראשון. השחקנים התאמנו תחת מזג אוויר סוער. נראה כי מי שעשוי לאבד את מקומו הוא הקשר בירם כיאל, אם כי לוי עדיין לא גיבש את ההחלטה הסופית שלו. מחר (שישי) צפויה הקבוצה לערוך אימון מסכם, במהלכו יתרגל לוי את ההרכב הראשון.

"תום אלמדון ותומר חמד צריכים לצבור דקות משחק", התייחס המאמן לסוגיית מעברם של השניים לנצרת עילית ומכבי הרצליה, בהתאמה. "הם יחזרו שחקנים טובים יותר. ובנוסף לשחקנים ששוחררו, חסרים גם שני השחקנים מדרום אפריקה ודקל קינן הפצוע. התהליך היה בלתי נמנע".

במכבי נתניה מגדירים את המשחק הקרוב מול מכבי חיפה כ"משחק עונה". ומה חושב על זה רוני לוי, שגדל בעיר היהלומים? "מאז אותו הפסד, יצאנו לדרך מסוימת, דרך טובה מאוד ואנחנו צריכים להמשיך בה. איכות המשחק שלנו טובה, התוצאות בהתאם וכושר ההרתעה שלנו חזר. נתניה מדורגת מעלינו, היא קבוצה חזקה ומסוכנת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully