וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו: "במכבי ת"א קורים דברים, הם התחזקו"

אסף שקד

31.1.2008 / 13:01

בנאדו לא מקל ראש ביריבת בית"ר במחזור הקרוב, ומוסיף: "הם תמיד מסוכנים". גם זנדברג דרוך: "הפערים מבחינת יכולת קטנים מאשר בטבלה"

בית"ר ירושלים ערכה הבוקר (חמישי) אימון נוסף במסגרת ההכנות למשחק מול מכבי תל אביב ביום ראשון. שחקני הקבוצה קיבלו כבר אתמול בלילה הודעת שרשרת כי האימון יתקיים כרגיל בבית וגן, וזאת למרות שבמשך כל שעות הליל ירד שלג בירושלים. בבוקר, מיד עם עם הגעתם של השחקנים לבית וגן, הודיע הצוות המקצועי של הקבוצה כי לא ניתן לקיים את האימון במקום והעתיק אותו לאולם סגור בגבעת רם.

רגע לפני שיצאה הקבוצה לאימון באולם, השתעשעו השחקנים עם השלג כשמיכאל זנדברג, שלא רגיל למראה הלבן, היה הבולט מבין כולם, ולא ריחם על חבריו כשזרק עליהם כדורי שלג.

"אני תל-אביבי ולא רגיל לשלג, אז זה כיף מאוד", אמר זנדברג. "השתעשענו קצת ואני חושב שזה טוב מדי פעם לשחרר את המתחים בצורה כזאת. דווקא שינוי האווירה קצת יעזור לנו להיות משוחררים יותר. זה רק יכול לעשות טוב. גם המשחק בטורניר הרוסי ביום שלישי היה הכנה טובה".

על המשחק הקרוב מול מכבי תל אביב, אמר: "עדיין מוזר שזה מפגש קצוות. אף אחד לא רגיל לראות את מכבי בתחתית, אבל זו המציאות. זה לא אומר כלום, הפערים מבחינת יכולת קטנים מאשר בטבלה. בסיבוב הקודם ששחקנו מולם הם הציגו יכולת טובה בטדי והיה לנו קשה נגדם, כך שהפער בטבלה לא מעיד על יחסי הכוחות. טבעי שקבוצה במצבם רוצה להתחזק. לנו יש את המטרות שלנו. לא משנה מי עומד מולנו, אנחנו רוצים לנצח בכל משחק".

גם אריק בנאדו הצטרף לחברו הטוב זנדברג והשתעשע בשלג. "באנו לירושלים בציפייה לראות את השלג והעיר נראית היום ממש יפה אפילו יותר יפה מימים רגילים" , אמר הבלם, "זו חוויה. למרות שאמרו שהעיר תהיה סגורה לא חששנו להגיע לירושלים".

בנאדו אף פירגן ליריבה: "אני מקווה שמכבי תיראה יותר טוב בעונה הבאה, ולא טוב ביום ראשון. מבורך שהגיע משקיע חדש שיכניס כסף לכדורגל הישראלי. הולך להיות מאוד קשה מולם, כי המפגשים בין הקבוצות האלה תמיד מעניינים ועם הרבה קהל. נכון שהם לא במצב טוב, אבל הם מסוכנים כשהם עם הגב לקיר, ועוד בבית".

על ההכנות למשחק וההשתתפות בטורניר הרוסי, אמר בנאדו: "חשוב מאוד שאחרי שעברנו שבועיים לא קלים עם הטורניר ומשחקי הליגה שיצאנו מעודדים מהטורניר הזה. הוא עשה לנו רק טוב, כי שחקנו מול קבוצות אירופיות. זה משפר את הכושר שלנו בליגה. הולך להיות משחק מאוד קשה נגד מכבי תל אביב. אומנם מכבי נראית רע, אבל בין בית"ר למכבי המשחקים תמיד מעניינים ופיקנטיים, עם עבר גדול והרבה קהל. במכבי קורים דברים. הם מביאים שחקנים, הם התחזקו ברכש", סיכם בנאדו את דבריו, "נכון שהם לא במצב טוב בליגה אבל מכבי תמיד קבוצה מסוכנת, במיוחד עם הגב לקיר. אנחנו מאוד מכבדים אותם, אבל אנחנו באים עם הרצונות שלנו ורוצים לנצח ביום ראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully