וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילד ששבר את לבה של הגברת הזקנה

31.1.2008 / 12:20

באלוטלי בן ה-17 העיף את יובה מהגביע, וגרם להתלהבות כללית באיטליה. מאנצ'יני: "יש לו איכות, אבל עליו להישאר עם רגליים על הקרקע"

קלאודיו ראניירי, מאמנה של יובנטוס, חווה אמש (רביעי) הפסד כואב ברבע גמר הגביע האיטלקי. מילא הגברת הזקנה היתה מפסידה לאחת הקבוצות הקטנות, אבל כשבבית סופגים הפסד 3:2 מיריבה גדולה ועתיקת יומין כמו אינטר, הרי שזה כואב כפליים. מי שחגג על חשבון הביאנקונרי הוא מריו באלוטלי, שכבש צמד שהעלה את אלופת איטליה לשלב חצי הגמר, בו תפגוש את לאציו.

למרות שנולד בפאלרמו וגדל באיטליה כל חייו, לבאלוטלי אין אזרחות איטלקית וטכנית הוא עדיין נחשב לגנאי. באלוטלי נולד בסיציליה למהגרים מגאנה, תומאס ורוז בארוואה, וכשהיה בן 3 אימצה אותו משפחת באלוטלי, אך הליך איזרוחו לא בוצע. לפי החוק האיטלקי עליו לחכות עד לגיל 18 כדי להגיש בקשת אזרחות. קצת אבסורדי לאדם שנולד, חי וגדל בארץ המגף, ומדבר איטלקית שוטפת.

"כבר ראיתי אותו משחק נגד קבוצת הנוער שלנו", אמר ראניירי על חלוץ היריבה בן ה-17, "מאוד אהבתי את מה שראיתי. יש לו חוש הבקעה, ותנועה מצוינת". העובדה שזלאטן איברהימוביץ' והשוער סזאר נעדרו מהמשחק, לא פגעה באינטר, ורק הבהירה כמה עומק ועצמה יש לקבוצה ממילאנו.

את הרכבתו של באלוטלי הצעיר בהרכב יש לזקוף לזכותו של מאמן אינטר, רוברטו מאנצ'יני, שלקח הימור גדול והרכיב את הכישרון במשחק חשוב ומכריע. "אני מאושר, ורוצה להודות למאנצ'יני על שנתן לי לשחק. הייתי מאוד עייף בסיום". מאנצ'יני, כהרגלו, לא יצא מגדרו אחרי הניצחון, וניסה לשמור על פרופורציות בקשר לבאלוטלי. "מריו צריך להישאר רגוע, כי יש לו איכות, אבל הוא צריך לעבוד עוד המון. הוא צריך ויכול להבקיע יותר. עליו להישאר עם רגליים על הקרקע. הוא הבקיע צמד, אבל חייב המשכיות, ולרצות להשתפר ללא הרף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully