וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המטס הפכו לפייבוריטים בזכות סנטנה"

31.1.2008 / 11:01

בתקשורת האמריקאית חוגגים סביב העסקה ששלחה את המגיש לניו יורק, כשאת הביקורות סופגות קבוצות אחרות, כמו היאנקיז והקאבס

החתמתו הצפויה של יוהאן סנטנה בניו יורק מטס עוררה, כצפוי, רעש גדול. סנטנה, המגיש הטוב ביותר בעולם הבייסבול, מגיע לתפוח הגדול, והופך את הקבוצה מהקווינס למועמדת מובילה. אם פדרו מרטינז יישאר בריא, סנטנה והוא ישמשו פאנץ' 1-2 אימתני לכל ה-NL.

"ברור שזוהי זריקת עידוד", אמר דייויד רייט, שחקן הבסיס השלישי של הקבוצה, "ברגע שאתה משיג את המגיש הכי טוב ביקום, אתה יודע שאתה יוצא בהרגשה טובה לפתיחת אימוני האביב".

בצד השני של ניו יורק, בברונקס, נשמעת ביקורת גלויה על בריאן קשמן, ה-GM של היאנקיז. "הוא היה צריך לעשות הכל כדי שסנטנה יגיע אליו", כתב מייקל רוזנברג מ"פוקס ספורט", "הוא עוד יתחרט, יכול להיות שכבר עכשיו הוא מתחרט. אי אפשר לוותר כך על המגיש הטוב ביותר בבייסבול". גם ב-2005, כשהמטס השיגו את קרלוס בלטראן, היו היאנקיז במרוץ והפסידו אותו למטס, אם כי אז הם ויתרו בשלב מוקדם יחסית.

גם בשיקגו נשמעת ביקורת, כלפי הקבוצה שתמיד נשמעת כלפיה ביקורת - הקאבס. "הם אומרים שהם לא היו צריכים את סנטנה, אבל אל תקשיבו לשטויות - הרעש היה מוצדק, זה מגיש שעושה הבדל גדול", כתב גרג קאוץ' מה"שיקגו סאן טיימס", "כולם מדברים על התחרות בין הקבוצות מניו יורק, אבל גם כאן חסרים מגישים, מה גם שסנטנה עבר ל-NL, וזה לא טוב לקאבס בכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully