וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט כבר לא מסתפק רק בניצחון

31.1.2008 / 10:56

0:1 כבר לא מספק את גרנט אחרי הניצחון על רדינג: "צריך לשים את הכדור ברשת". פרגוסון מחמיא לרונאלדו, אוהדי ליברפול מתכננים שינוי

צ'לסי אמנם ניצחה את רדינג 0:1, אך המאמן שלה, אברהם גרנט, מודאג מכמות השערים שהקבוצה שלו כובשת. הכחולים אמנם שלטו במשחק מול רדינג, אך שער אחד בלבד היה בתפוקה שלהם, בעוד שרדינג, שהגיעה למספר הזדמנויות לא הייתה רחוקה מלהשוות ולצאת עם נקודה מההתמודדות. השער של מיכאל באלאק בדקה ה-32 השווה את שיא המועדון של תשעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות.

"אני מאוד מרוצה מההופעה שלנו ומכך שניצחנו", אמר גרנט לאחר המשחק. "למרות זאת אנחנו צריכים לכבוש יותר שערים. היו לנו אינספור הזדמנויות של אחד על אחד מול השוער. הייתי שמח יותר אם היינו כובשים יותר. אני חושב שלאורך שלושת החודשים האחרונים, ניתן היה לראות את ההתקדמות של הקבוצה, ואיך ששמרנו על סגנון למרות שהיינו חסרים לא מעט שחקנים.

"אני מקווה שנשחק כמו ששיחקנו נגד רדינג בכל משחק ונייצר מצבים, מכיוון שאני לא חושב שאנחנו נחמיץ כמו שהחמצנו במשחק הזה. אני אהיה שמח אם נייצר חמישה, שישה או יותר מצבים בכל משחק, ואז גם נבקיע יותר. אם אנחנו מייצרים כל כך הרבה מצבים, אנחנו רוצים גם להבקיע יותר. בכל מקרה זה טוב שניצחנו, אבל צריך לשים את הכדור ברשת".

המאמן הישראלי נשאל גם לגבי היכולת של השחקנים, ועל כך אמר: "זו הפעם הראשונה שראינו את השחקנים עייפים ב-20-25 הדקות האחרונות, אבל הם שיחקו כל כך הרבה משחקים בזמן קצר, ואלה אותם השחקנים, במיוחד בקישור ובהתקפה, היכן שאתה צריך לרוץ הרבה. יכולנו לגמור את המשחק הרבה לפני כי הגענו להרבה מאוד הזדמנויות במחצית הראשונה וב-20 הדקות במחצית השנייה. כל הקבוצה נתנה הופעה טובה. אני לא חושב שמיכאל באלאק שיחק גרוע בשנה האחרונה כמו שאנשים אחרים חושבים. הוא שחקן מודרני מכיוון שהוא יכול לעשות כל דבר על הדשא, והיום ראינו את אחת האיכויות שלו. אני אוהב מאוד שחקנים אינטילגנטיים, והוא אחד כזה".

למרות המקום השלישי, בו נמצאת הקבוצה, גרנט מאמין כי צ'לסי לא יצאה ממאבק האליפות. "אני חושב שהיונייטד כל הזמן מסתכלים עלינו ואומרים 'למה צ'לסי מנצחים כל כך הרבה', אבל סר אלכס פרגוסון עושה את העבודה שלו במנצ'סטר יונייטד וארסנל עושה את העבודה שלה. אנחנו עסוקים בלעשות את מה שאנחנו עושים עם חצי מבט גם אליהם, ואני חושב שזה מה שגם הם עושים".

כל המחמאות לפורטוגלי

מנצ'סטר יונייטד דהרה אמש לניצחון נוסף וקל, 0:2 על פורטסמות' באולד טראפורד, שהשאיר אותה במקום הראשון. הרבה תהיות היו לגבי ספסולו של קרלוס טבס, אך בסופו של דבר לא נשאר אוהד אחד של היונייטד שלא יצא מרוצה מהאיצטדיון. "זו הייתה אחת ההופעות הטובות שלנו העונה", אמר פרגוסון. "אני לא מאמין שזה הסתיים רק ב-0:2. היה לנו מזל רע והשוער שלהם עצר מספר מצבים. פספסנו כמה הזדמנויות אבל ההופעה הייתה מדהימה", הוסיף הסקוטי.

את רוב המחמאות קטף כריסטיאנו רונאלדו, שכבש פעמיים ועשה את ההבדל במשחק. "זו הייתה הבעיטה החופשית הטובה ביותר שראיתי אי פעם. הילד מתאמן, זו הסיבה לכך. אין שוער בעולם שהיה מונע את השער הזה".

על המצב בצמרת בעקבות הניצחון של קבוצתו והניצחון של ניוקאסל יממה קודם לכן, אמר פרגי: "רצינו לחזור לראשות הטבלה. זה שלב מסובך בעונה שבו אנחנו מגיעים לחודש פברואר יחד עם המשחקים האירופאיים כדי לשחק שוב ועם הגביע האנגלי, וזו אחת הסיבות מדוע חשוב להשתמש בסגל רחב".

ליברפול תירכש על ידי האוהדים?

לאוהדי ליברפול נמאס מהבעלים הנוכחיים של המועדון, ג'ורג' ג'ילט וטום היקס. יושבי היציעים באנפילד קיוו בעבר שהשניים יצעידו את המועדון המפואר אל עבר הישגים גדולים יותר, כלומר זכייה באליפות אנגליה, אבל בתקופה האחרונה האוהדים הפכו פסימיים יותר ויותר. ההפסד אמש (רביעי) בליגה לווסטהאם (1:0), וההידרדרות למקום השביעי, היו הקש ששבר את גב האוהדים וחלקם החליטו לעשות מעשה.

קבוצה מאוהדי הקבוצה החליטה להתארגן במטרה לרכוש את המועדון מידיהם של היקס וג'ילט. בתוכניתם לחלק את מניות הקבוצה לאוהדים, בדומה למודל הספרדי שמונהג בברצלונה, ולגייס חצי מיליארד פאונד כדי לקנות את המועדון והאצטדיון ההולך ונבנה בסטנלי פארק. "זה הזמן הנכון להציע פתרונות אחרים למצב המדאיג ששורה בקרבנו", אמר אחד מראשי האוהדים, רוג'ן טיילור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully