וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סעיד מקאסי עבר לבאר שבע

חלוצה של הרצליה הושאל לקבוצה מהלאומית עד תום העונה. החלוצים תומר חמד ודייהו ג'ייאובה יתפסו את מקומו בהתקפת הקבוצה

על סף סגירת חלוןם העברות ערכה מכבי הרצליה מספר שינויים בסגל, כדי לחזקו להמשך העונה. סמוך לשתיים בלילה הוסכם שסעיד מקאסי, חלוצה הקונגולזי בן ה-26 של מכבי הרצליה, יושאל להפועל באר שבע עד לתום העונה. מקאסי צפוי לערוך היום (חמישי) ב-10:30 את אימון הבכורה שלו. מקאסי עבר להרצליה בתחילת העונה מהפועל פתח תקוה, לאחר שהיה אחד השחקנים הבולטים במלאבס בעונת הירידה של הכחולים, וכבש 5 שערים. העונה במדי הרצליה כבש מקאסי 3 שערים. הקונגולזי הוא שחקן טכני וחזק בעל בעיטה טובה בשתי הרגליים, והחתמתו מהווה חיזוק משמעותי להתקפה של האדומים מהנגב.

עם השאלתו של החלוץ, משלימה הקבוצה מבירת הנגב את מכסת שלושת הזרים המותרת בליגה הלאומית. מקאסי מצטרף לשי בירוק ולתומר חליבה שהוחתמו גם הם בפגרה, ולבסוף, למרות השתהות לא קצרה, הצליח גילי לנדאו לחזק את קבוצתו בפגרה בצורה שנראית בהחלט משמעותית.

את מקומו של מקאסי יתפוס בחוד התקפת הרצליה הניגרי אקונדייהו ג'ייאובה. החלוץ בן ה-28 הגיע לקבוצה בשורות לבסקי סופיה. חיזוק נוסף להתקפה הוא תומר חמד, אותו השאילה מכבי חיפה לקבוצה עד תום העונה. הקשר הסרבי איבן ווקמנוביץ' חתם בקבוצה, ויעמוד לרשותו של המאמן פרדי דוד כבר במחזור הקרוב. ווקמנוביץ' גדל בכוכב האדום בלגרד, ושיחק 4 שנים בבורדו הצרפתית. הקשר בן ה-30 שיחק גם בקלן הגרמנית, והגיע להרצליה מלוקרן הבלגית, בה שיתף פעולה עם עומר גולן.

דובר הקבוצה, בני בקלו, התייחס לשינויים המפליגים בסגל השחקנים: "פרדי דוד ואריאל שיימן שיתפו פעולה, והחליטו לחזק את הקבוצה במקומות המיועדים. מדובר בשחקנים איכותיים שדוד עקב אחריהם הרבה זמן. אנו בטוחים שהזרים יוסיפו ויצרמו רבות לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully