וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: מאיר כהן עשוי להיעדר מול הרצליה

יצחק סולומון

30.1.2008 / 18:04

השוער, שחולה בשפעת, לא התאמן השבוע, אך אופטימי: "עד כמה שזה תלוי בי, אעשה כל מאמץ כדי להיות כשיר". שלושת המחליפים תורגלו

שיחת היום בבני סכנין הייתה ההחלטה שלא להעביר לשורות הקבוצה את חלוץ מכבי חיפה, תומר חמד, אחריו חיזרו בסכנין במשך תקופה ארוכה. היו"ר, מאזן גנאים, אמר: "אני בהחלט מאוכזב מההחלטה ולא מבין אותה. אנחנו ומכבי חיפה ביחסים מצויינים וקיווינו שיעבירו אלינו את תומר.

"אני ואלישע היינו בקשר רצוף עם מכבי חיפה", הוסיף גנאים. "אתמול בערב התקשר אלי איתמר צ'יזיק ואמר לי שלפני השחקן הונחו שתי אפשרויות: לעבור להרצליה או להישאר בחיפה. סכנין לצערי לא הייתה אופצייה. אני לא חושב שיש להחלטה קשר לסיפור עם מאור בוזגלו". בסכנין לא מתכוונים לצרף רכש ב-24 השעות האחרונות לפני סגירת חלון ההעברות. היו"ר גנאים: "יש לנו שחקנים צעירים ומוכשרים. זו ההזדמנות שלנו לתת להם ניסיון ודקות משחק".

המאמן אלישע לוי תירגל היום את שלושת המחליפים, שיעלו בשבת מול מכבי הרצליה, במקום ג'ון קולמה המוצהב, חאלד חלאיילה וליאו קרופניק המורחקים. את מקומו של קולמה יתפוס חיים בנון, במקום חלאיילה ישחק חאמד גנאים, ובמקום קרופניק, עלא אבו סאלח הצעיר.

בסכנין חוששים שהשוער והקפטן, מאיר כהן, ייאלץ להחמיץ את המשחק בגלל מחלת השפעת, שמנעה ממנו להתאמן השבוע. כהן: "אם המשחק נגד הרצליה היה מחר, לא הייתי משחק, אבל מכיוון שנותרו עוד 72 שעות עד המשחק, אני מקווה להחלים. עד כמה שזה תלוי בי, אעשה כל מאמץ כדי להיות כשיר למשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully