וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסימבה מוקאנו חתם בקרית שמונה

יצחק סולומון

30.1.2008 / 20:22

הקשר הקונגולזי, שנבחן בעבר בנתניה, הצטרף אחרי שעבר בבקרה. חליבה, שנפרד מחבריו: "הייתי מוחק את הפרק הזה מהקריירה"

בקריית שמונה לא בזבזו יותר מדי זמן, ולאחר פיצוץ המשא ומתן עם הקשר הרומני, מריוס קרויטרו מסטיאווה בוקרשט, החתימה הערב (רביעי) הקבוצה את הקשר הקונגולזי נסימבה מוקאנו (23). מוקאנו שיחק בקונגו בקבוצת א.ס.ו. קלאב ושיחק גם בנבחרת הצעירה של ארצו, ומשתייך כיום לסגל הנבחרת הבוגרת.

הקשר, שנבחן בעבר במכבי נתניה, חתם על חוזה עד סוף העונה הנוכחית ואף הספיק לעבור בדיקות רפואיות בהצלחה, וכמו כן עבר גם חוזהו בבקרה התקציבית. מחר תקיים הקבוצה אימון סגור לתקשורת ולקהל, בו צפוי מוקאנו לערוך הופעת בכורה במדי הקבוצה העירונית.

המגן תומר חליבה, שנפרד מחבריו בקריית שמונה, סיכם את התקופה ואמר: "אם הייתי יכול הייתי מוחק את הפרק הזה בקריירה שלי. לא סבלתי, באתי במטרה לשחק, אבל קרו דברים בדרך. אני לא יכול להעיד על עצמי שהייתי 100 אחוז. דברים לא זרמו. התקופה הקשה בקריית שמונה תחשל אותי ואני מקווה שתעזור לי בהפועל באר שבע".

חליבה הוסיף ואמר: "הייתה איתי בעיה לא מקצועית אלא מנטלית. רן (בן שמעון) גרם לי להבין את הטעות שלי. אני לא סוגר דלתות אף פעם וגם עכשיו לא. בקרית שמונה יש אנשים חמים ונהדרים, ולמרות שלא שיחקתי, אני שמח בהצלחה שלהם".

אימון היום התקיים במזג אוויר סוער וגשום, שדרבן את השחקנים לרוץ בלי הפסקה. "למרות שלא היה נוח, הייתה אווירה מצוינת באימון", סיכם הקפטן, יניב לביא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully