וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א. אפריקה: מצרים וקמרון ברבע הגמר

30.1.2008 / 20:45

בית ג' הסתיים ללא הפתעות אחרי שמצרים סיימה בתיקו מול זמביה וקמרון דילגה מעל סודן. אטו שבר את שיא הכיבושים באליפות

בית ג' נפתח עם ההפסד של קמרון למצרים ובאותו זמן נראה היה שאולי מתבשלת כאן הפתעה, אלא שהקמרונים הביסו לאחר מכן את זמביה והבית הפך לחד צדדי ביותר באליפות אפריקה, כשמצרים וקמרון עולות בקלות. היום הן השלימו את העבודה, כשסמואל אטו גם מוסיף את שיברת שיא הכיבושים באליפויות אפריקה.


קמרון - סודן 0:3

קמרון אמנם המתינה בסבלנות עד הדקה ה-27, אבל לא התקשתה בשום שלב מול סודן, שלא ברור מה היא עושה בטורניר עם נבחרות ברמה כל כך גבוהה. בדקה ה-26 נכנס שחקן טולוז, אכילה אמאנה לרחבה הסודנית והוכשל. סמואל אטו ניגש לבעוט והפך את הפנדל לשערו ה-15 באליפויות אפריקה, מה ששבר את השיא הקודם שהיה שייך לו ולשחקן העבר של חוף השנהב, לורן פוקו. 7 דקות מאוחר יותר הכפילו האריות את התוצאה אחרי שער עצמי. במחצית השנייה קמרון עברה לשלב מנוחה, אבל גם במצב הזה אטו הצליח להשלים צמד עם שער בדקה ה-90.


מצרים - זמביה 1:1

המצרים ידעו שרק הפסד גדול מאוד ידיח אותם מהאליפות, אבל עשו תיקו שהספיק להם לא רק לעלייה, אלא גם למקום הראשון. עומאר זאקי, אחד מכוכבי הזכייה לפני שנתיים, העלה את הפרעונים ליתרון בדקה ה-16 ונראה היה שהנבחרת של חסן שחאטה עומדת להפוך לנבחרת השלישית שעולה לרבע הגמר עם מאזן מושלם, אבל זמביה רצתה לסגור את הטורניר בצורה יפה וכריס קאטונגו הישווה בדקה ה-89.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully