וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר מריו 2

30.1.2008 / 23:59

אינטר נהנתה מצמד של מריו באלוטלי, הגנאי-איטלקי בן ה-17, בניצחון 2:3 על יובה, בדרך לחצי גמר הגביע. בליגה: רג'ינה - מילאן 1:0

התקציר באדיבות 5+ LIVE

באלוטלי העלה את אינטר לחצי הגמר

אחרי ה-2:2 במשחק הראשון, נפגשו שתי הגדולות של הכדורגל האיטלקי, אינטר ויובנטוס, למשחק רבע גמר הגביע, אך שוב הייתה זו האלופה שיצאה מאושרת עם הכרטיס לחצי הגמר. מריו באלוטלי הגנאי היה אחראי לניצחון שהשאיר את הגברת הזקנה מחוץ למעגל המשחקים.

המשחק נפתח בצורה טובה כשבאלוטלי העלה את אינטר ליתרון אחרי עשר דקות, אך אלסנדרו דל פיירו איזן כעבור ארבע דקות בלבד. וינצ'נזו יאקווינטה הכריז על משחק הפכפך כשהעלה את יובה ל-1:2 בדקה ה-31, אך הפעם היה זה חוליו קרוז במקום הנכון לאזן בפנדל שש דקות למחצית. באלוטלי השלים את המשימה עם שער ניצחון בדקה ה-54, והרחקה של מאורו קאמורנסי מיובה לא ממש הקלה את הדרך של הזברות בשחור-לבן להגיע לשלב הבא. אינטר תפגוש את לאציו שניצחה במשחק מוקדם את פיורנטינה 1:2.

מילאן השלימה את משחקה מהמחזור ה-15 עם ניצחון קטנטן על רג'ינה 0:1, אחרי שער ניצחון של אלברטו ג'ילארדינו לאחר 18 דקות. הרוסונרי, שעלו למקום השישי בזכות הניצחון, רחוקים שלוש נקודות בלבד מאודינזה, והיות שחסר להם משחק נוסף (מול ליבורנו), זו בהחלט אופציה שבאה מבחינתם בחשבון.

אתמול (שלישי) עלתה רומא לחצי גמר הגביע האיטלקי והיום היא למדה ששם היא תפגוש את קטאניה, שהשיגה ניצחון 1:2 דרמטי על אודינזה ועלתה בזכות שערי החוץ שכבשה במשחק הראשון, בו הפסידה 3:2.

ההתחלה הייתה רעה עבור הקבוצה הסיציליאנית אחרי שסימונה פפה הצעיר העלה את אודינזה ליתרון כבר אחרי 60 שניות. קטאניה ניסתה להשוות והחמיצה, אבל בדקה ה-44 זכתה לפנדל אותו שלח ג'ונתה ספינסי פנימה. המחצית השנייה הייתה יבשה משערים עד הדקה ה-89. כשנדמה היה שאודינזה משלימה עלייה הגיע היפני טקאיוקי מורימוטו לכדור רוחב ונעץ. את הכדור ברשת של אנטוניו קימנטי.

לאציו סובלת מעונה רעה מאוד בליגה והיא מדורגת במקום ה-14, 3 נקודות בלבד מעל הקו האדום, אלא שהגביע מחייך קצת יותר לדליו רוסי ושחקניו, שהיום עלו לחצי הגמר אחרי ניצחון 1:2 על פיורנטינה, תוצאה זהה למשחק הראשון בין השתיים. דווקא הויולה עלו ראשונים ליתרון משער של פרנקו סמיולי, אבל שערים של אלכסנדר קולארוב בדקה ה-35 ושל תומאסו רוקי בדקה ה-61 השלימו מהפך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully