וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א. אפריקה: מישהו באמת חשב שייגמר אחרת?

31.1.2008 / 23:41

טוניסיה ואנגולה היו צריכות תיקו כדי להעפיל בצוותא לרבע הגמר וסיימו ב-0:0, בסיום השלב הראשון. דרא"פ וסנגל נפרדו ב-1:1 ונפרדות לשלום

היום (חמישי) הסתיים השלב הראשון באליפות אפריקה 2008 עם שני משחקים בבית ד'. לאנגולה וטוניסיה הספיק תיקו במשחק ביניהן והם אכן סיימו ב-0:0. טוניסיה תפגוש ברבע הגמר את קמרון. במשחק נוסף של שמונה הגדולות תפגשנה אנגולה ומצרים. סנגל ודרום אפריקה קיוו להפתעה, אבל סיימו ב-1:1 והן הולכות הביתה.

טוניסיה - אנגולה 0:0

מי שבאמת חשב שהמשחק יסתיים בהכרעה, שיקום. שתי הנבחרות היו זקוקות לתיקו כדי לעלות בקלילות לשלב הבא, אז למה להתאמץ? צמד המאמנים, לואיס אוליביירה גונזאלבש ורוז'ה למר, הסכימו שהם לא ישחקו על תיקו, אבל דיבורים לחוד ומעשים לחוד.

הנשרים מקרתגו הם חברים קבועים במונדיאלים מאז שנות ה-90 וגם זכו באליפות אפריקה ב-2004, כך שהעלייה לרבע הגמר לא מפתיעה. אנגולה מצד שני הפתיעה עם עלייה למונדיאל האחרון, אבל אף אחד לא ציפה ממנה להצליח גם הפעם. אלא שהאנגולים הציגו כדורגל מרהיב ועשו זאת.

סנגל - דרום אפריקה 1:1

שתי הנבחרות היו אמורות להיות במקומות הראשונים, אבל שתיהן הולכות הערב הביתה. כל אחת מהן קיוותה לנצח ולהכרעה במשחק המקביל, אבל שני הדברים לא קרו.

בדקה ה-14 מגן מכבי חיפה פיטר מסיללה החל את המהלך, שהוביל לשער של דרום אפריקה. הוא הזין את מודיסה בכדור טוב באגף שמאל. הקשר הרים לאגף השני ואלריו ואן הירדן שלח יפה פנימה. 0:1 לבפאנה בפאנה. בדקה ה-37 קמארה איזן את התוצאה, שנשמרה עד הסיום.

לדרום אפריקה ומאמנה, קרלוס אלברטו פריירה, יש כעת שנתיים וחצי להתכונן עד המונדיאל ב-2010 אותו יארחו, כדי שהופעה כזו מבזה לא תחזור על עצמה. סנגל, שהפתיעה את העולם ב-2002, ממשיכה בקו הירידה שמאפיין אותה בשנים האחרונות. את האליפות הזאת הם בטח לא ירצו לזכור. בוודאי גם אחרי התפטרותו של המאמן הפולני הנרי קאספרצ'יק מתפקידו, לאחר ההפסד לאנגולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully