וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירס מונה לעוזרו של קאפלו

30.1.2008 / 17:56

"פסיכו" ימשיך לשמש כמאמן נבחרת אנגליה הצעירה, אבל לבקשתו של הדון יעבוד בצמוד אליו יישב לצידו על הספסל במשחקי הבוגרת

פאביו קאפלו עובד במרץ בימים האחרונים כשעל הפרק משחקה הראשון של נברחת אנגדליה תחתיו, בשבוע הבא מול שוויץ. הצעד האחרון של הדון נעשה היום (רביעי) עם מינויו של סטיוארט פירס כחבר בצוות האימון של האיטלקי.

פירס ימשיך כמאמן נבחרת אנגליה הצעירה, אבל גוייס על יד קאפלו, שאמר: "מההתחלה אמרתי שאני רוצה מאמן אנגלי בצוות המקצועי שלי. זה מאוד חשוב ולסטיוארט יש הרבה ניסיון והבנה בכדורגל האנגלי. מלבד העזרה בהכנה למשחקים, הוא יישב לצידי על הספסל בזמן המשחקים ויהיה לו תפקיד מפתח בנבחרת".

"פסיכו", שצבר בקריירה שלו 78 הופעות בינלאומיות בעיקר כשחקן נוטינגהאם פורסט, אמר: "זו תהיה הזדמנות פנטסטית בשבילי ללמוד מהעבודה עם מישהו כמו פאביו קאפלו. עיקר העניין שלי עדיין תהיה הנבחרת הצעירה. אחרי שהמשחקים שלה יסתיימו את אעניק את מירב תשומת הלב לנבחרת הבוגרת".

* מידלסבורו קרובה להחתים את חלוצה הצעיר של אינטר, גוראן סלאבקובסקי בהשאלה עד סיום העונה. סוכנו של השחקן הודיע: "המועדונים הסכימו והניירת חתומה. גוראן רצה לשחק יותר וההזדמנויות לכך גדולות יותר במידלסבורו. ביקרנו שם בשבוע שעבר, והוא היה שמח מאוד ממה שהוא ראה".

* מגנה הבינלאומי של ריינג'רס, אלן האטון, הצטרף לטוטנהאם לאחר שחתם על חוזה לארבע עונות. השחקן, שמשחק בקבוצה הסקוטית מ-2002, התקשה להשיג את השחרור מקבוצתו, ומאמנו, וולטר סמית' התבטא כבר כי הוא מסרב לשחרר את האטון, שהפך לאחד השחקנים היקרים בסקוטלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully