וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטה הקסם של חואן

30.1.2008 / 23:59

חואן מטה מוולנסיה כבש שער חוץ חשוב בהפסד 3:2 לאתלטיקו, ועלה לחצי הגמר. גם חטאפה שם. בגרמניה, וולפסבורג הדיחה את שאלקה

כמו בגרמניה ובאיטליה, גם בספרד נערך הערב (רביעי) מחזור גביע. המפעל כבר הגיע לשלבים הגבוהים והערב נערכו שני משחקי גומלין ברבע הגמר, כשמחר תושלם תמונת חצי הגמר אחרי המפגשים בין ברצלונה לויאריאל ובין אתלטיק בילבאו לראסינג סנטאנדר. מי שמחכות למנצחות מהמשחקים מחר הן ולנסיה וחטאפה, שהעפילו בזכות שערי חוץ.

ולנסיה הגיעה למשחק כשהיא מצויה בתקופת שפל שקשה לזכור כמוה, ללא ניצחון ב-8 משחקי הליגה האחרונים והתחתית קרובה יותר מהצמרת. המינוי של רונאלד קומאן כמאמן הקבוצה רק הזיק וספק אם הוא יחזיק מעמד עד סוף העונה, אבל לפחות בגביע הלוס צ'ה קיוו להמתיק מעט את טעם העונה כשהגיעו לויסנטה קלדרון עם יתרון של 0:1 מהמשחק הראשון.

במשחק סוער ורב תהפוכות ניצחה אתלטיקו 2:3, אך זה לא עזר לה מכיוון שולנסיה העפילה כאמור בזכות שערי חוץ. מיגל מונטיירו כבש שער עצמי בדקה התשיעית לזכות אתלטיקו, וסרחיו אגוארו הכפיל כעבור תשע דקות נוספות. בשלב הזה נראה היה שאתלטיקו תעלה, אך לוריירו סנטנה (27) וחואן מטה (35) הישוו ל-2:2. חואן אספרין כבש את שער הניצחון לאתלטיקו בדקה ה-60, אך זה כאמור לא הספיק.

מאיורקה הדיחה את ריאל מדריד בשמינית הגמר ואחרי שהפסידה לקבוצה של מיכאל לאודרופ 1:0 במשחק הראשון, האמינה שהיא יכולה לעשות מהפך ולרשום הישג משמעותי בגביע העונה, אחרי שכבר זכתה בו ב-2003. אלא שחטאפה נהנתה משער חוץ של אסטבן גראנרו בדקה ה-81 כדי להעפיל. עוד לפני השער של גראנרו כבשו אריאל איבגזה (7) וחואן פרננדו אראנגו (55), אך החגיגה כאמור הייתה מוקדמת.

גרמניה: וולפסבורג בשיניים ברבע הגמר

הכדורגל הגרמני מסיר לאיטו את קורי השינה אחרי פגרת החורף הארוכה וקצת לפני שהליגה חוזרת, הערב (רביעי) הושלמה תמונת רבע גמר הגביע. אתמול כבר עלו אליו באיירן מינכן, מינכן 1860, הופנהיים ובורוסיה דורטמונד והערב הצטרפו אליהן שטוטגרט, וולפסבורג, המבורג וינה.

במשחק היחיד הערב בין קבוצות מהליגה הראשונה אירחה וולפסבורג את שאלקה, כאשר השתיים נגררו להארכה ולפנדלים בזכות שער שוויון של סרגיי קארימוב בדקה ה-90. פיטר לובנקראדס כבש מוקדם יותר בדקה ה-24. בבעיטות ההכרעה מהנקודה הלבנה ניצחה וולפסבורג 3:5 ועשתה את כל הדרך לשלב הבא.

שטוטגרט כמעט ופספסה את הכרטיס לרבע הגמר, אך ניצחה 2:3 את ורדר ברמן חובבים. מריו גומז (30, 32, 42) כבר העלה את האלופה ל-0:3, אך ברמן חזרה עם שערים של מארק היידר (56) ודומיניק פייץ (67), מה שהתברר אחר כך כלא מספיק עבורה.

ההפתעה נרשמה, כשינה מהליגה השנייה הדיחה את ארמניה בילפלד, והעפילה לרבע הגמר בזכות ניצחון 1:2 בהארכה. ארתור וויצ'ניארק כבש בדקה ה-41 את היתרון לקבוצה מהבונדסליגה, אך מיכאל סטגמאייר הישווה לפני ההארכה. בדקה ה-113 יאן סימאק כבש את שער הניצחון בפנדל, והיה חתום על הסנסציה של השלב השלישי. המבורג הציגה יכולת משכנעת כשהביסה 0:3 את אסן, אחרי שערים של רפאל ואן דר וארט (7), פיוטר תרוצ'ובסקי (51) ואיביצ'ה אוליץ' (55).

בלגיה: ערב שחור לקבוצות הישראלים

הערב (רביעי) נערכו ארבעה משחקים בגביע הבלגי, אבל הישראלים שלנו שם לא יירצו לזכור את היום. את הבושה הגדולה סיפקה גנט של גילי ורמוט, שהובסה 5:1 על קורטריק מהליגה השנייה. בקס כבש שלושער למנצחת ואנפור ובתרמיוקס הוסיפו שער כל אחד. בריאן רואיז מגנט רק צימק בדקה ה-75, כשקורטריק כבר הוליכה 0:4.

סטאנדרד ליאז' הובסה 4:1 על ידי שכנתה לצמרת הטבלה, סרקל ברוז'. סלים טועמה שוב לא מצא את מקומו בהרכב, אבל הפעם כנראה לשמחתו. אקסל וויטסל דווקא העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-19, אבל סרקל עשתה מהפך גדול עם שערים של ניוני (26), פרד (עצמי 45), סנדלרס (65) ודה סוטר (74).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully