וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו גם ארבייטמן פצוע בהפועל ת"א

רגב גולדמן

30.1.2008 / 14:56

חלוץ הקבוצה נפגע בשריר הירך האחורי, אבל צפוי להיות כשיר למשחק באשדוד, גם עובד נפצע. גוטמן לפאביו ג'וניור: "סומך עליך"

בהפועל תל אביב מודאגים ממצבת הפצועים של הקבוצה, שאליה התווספו היום (רביעי) חלוץ הרכש שלומי ארבייטמן והקשר ראובן עובד. באימון היום מתח ארבייטמן את שריר הירך האחורי והפסיק להתאמן. לאחר הבדיקה של הצוות הרפואי של המועדון, הוחלט שלא לאפשר לו להמשיך באימון, והוא ירד לחדר ההלבשה. למרות הפציעה, בקבוצה מאמינים שארבייטמן יהיה כשיר למשחק התחתית החשוב מול מועדון ספורט אשדוד בשבת.

גם עובד לא סיים את האימון, שנערך תחת גשם ורוחות חזקות. עובד סובל מרגישות בקרסולו ולכן לא התאמן בצורה סדירה. החדשות הטובות מבחינת הפצועים באו מכיוונו של ברוך דגו, שלמרות הכאבים בגב ופציעת הרגל התאמן כרגיל. מהאימון נעדרו שלושת שחקני הנבחרת הצעירה, עידן סרור, רמי דואני וביברס נאתכו.

שמות של מספר שחקני חיזוק המיועדים להפועל תל אביב הועלו כאופציה, אך המאמן אלי גוטמן החליט שלא לנסות ולבצע רכישות נוספות. פאביו ג'וניור יישאר עד תום העונה, למרות שבימים האחרונים חוזר על ידי מספר קבוצות בברזיל. גוטמן ערך שיחה קצרה עם ג'וניור בנושא, ואמר לו: "אני רוצה שתישאר, אני סומך עליך ואין לי כוונה לשחרר אותך". חלון ההעברות ייסגר בסוף השבוע, ובקבוצה לא רוצים לבצע מהלכים דרמטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully