וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרציה: סופסוף אימון מלא לנבחרת ישראל

הנשים ערכו אימון באשקלון, הרוסיות התאמנו בקיבוץ חצור. כנראה שסאפינה תעלה לשחק ביחידות. ציפי אובזילר: "לא משנה לי מי תעלה מולי"

לראשונה מאז שהחל קמפיין ההכנה למשחקי גביע הפדרציה בסוף השבוע, קיימה היום (רביעי) נבחרת הנשים של ישראל אימון מלא, כשהיא עושה זאת באשקלון. האימון החל דווקא ברמת השרון, אבל מזג האוויר הסוער מנע מהנשים להמשיכו, והנבחרת נדדה דרומה לאשקלון, שם יש מגרש פתוח עם גג מקורה.

נבחרת הנשים של רוסיה קיימה אחר הצהריים אימון בקיבוץ חצור, ממנו נעדרה הכוכבת מריה שראפובה, שהסתפקה באימון אישי ולא נסעה עם הנבחרת דרומה. דינארה סאפינה תהיה ככל הנראה זו שתפתח במשחקי היחידות לצד שראפובה ולא אנה צ'קווטאדזה, אולם רק ביום חמישי יפרסם הקפטן, שאמיל טרפיצ'ב, את הרכב השחקניות הסופי.

קפטן הנבחרת הישראלית, עודד יעקב, התייחס לתנאי האימון הקשים ואמר לוואלה! ספורט: "המצב שבו אנחנו מתאמנים זה הרע במיעוטו, אבל אנחנו מצליחים למקסם את האפשרויות מהתנאים האלה. ברור שאלה לא תנאים אידיאליים ואלה לא התנאים של המשחק, אבל זה משאיר אותנו בפעילות. אני מקווה שמחר מערכת מזג האוויר תעבור ונוכל להתאמן כראוי".

ציפי אובזילר, שנאלצה כמו חברותיה לנבחרת להתאמן תחת סככות, נשמעה דרוכה לקראת המפגש: "כל השבוע יש דריכות כי זה שבוע מיוחד. אנחנו מסתדרים במזג האוויר הזה, וזה לא משבש בהרבה את ההכנות. זה לא משנה מי תעלה מולי, המטרה נשארת אותה מטרה, ואנחנו נצטרך לעשות את העבודה".

סדר המשחקים ייקבע ביום חמישי בהגרלה שתיערך במלון דניאל, כאשר כבר עכשיו ברור כי ביום שבת ציפי אובזילר תשחק מול שראפובה, בעוד פאר תתמודד מול סאפינה, במידה וזו אכן תוכרז כטניסאית השנייה. ביום ראשון תשחק פאר מול שראפובה ואובזילר מול סאפינה, כאשר במידה ויהיה צורך במשחק נוסף להכרעה, יתקיים משחק זוגות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully