וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה העבירה את אלמדון לנצרת בניגוד לרצונו

השוער רצה להפועל חיפה, שחר העבירו לנצרת והבטיח להחזירו בעונה הבאה. בסכנין טוענים: "חיפה פוצצה העברת חמד בגלל עסקת בוזגלו"

תום אלמדון מתוסכל מההחלטה של הנהלת מכבי חיפה להעבירו לנצרת עילית, אך הערב (רביעי) הוא סגר בקבוצה מהליגה הלאומית. השוער אמר לסביבתו כי הוא מעדיף את הפועל חיפה, שכן מדובר בקבוצת צמרת. "אפשר להבין אותו", הסביר אחד מחבריו לקבוצה. "תום לא רוצה שברזומה שלו יהיה רשום ירידת ליגה".

הנשיא יעקב שחר הבטיח לאמו של אלמדון כי אם השוער יסכים לעבור, הוא יחזור בעונה הבאה כשוער שני, בכפוף להחלטתו. כזכור, בחיפה קיבלו החלטה עקרונית להיפרד מהשוער בתום העונה אם לא יעזוב בחלון ההעברות.

ראשי בני סכנין כועסים על הנהלת מכבי חיפה, שלא שחררה אליה את תומר חמד. גורמים בסכנין אמרו הבוקר כי יתכן וההחלטה של יעקב שחר נובעת מתוך כעס, על כך שעסקת בוזגלו לא יצאה לפועל. כזכור, גורמים בחיפה טענו אז כי בסכנין מנסים לטרפד את העסקה. "הם כנראה משיבים לנו אש, אבל צריך לזכור שהם פוצצו את העסקה", אמר גורם בסכנין. "יכול להיות שהם פוצצו את העסקה עם חמד בגלל זה". בחיפה טענו הבוקר כי חמד יעבור להרצליה משום ששם הוא יכול לצבור דקות משחק רבות יותר.

"ישבו עורכי הדין של שני הצדדים, בוזגלו ומכבי חיפה, ולכן פוצץ המשא ומתן, ולא באשמתנו", הוסיף מאזן גנאים. "לא היה לנו יד ורגל בעסקה הזאת. צ'יזיק התקשר וטען כי ההחלטה היא לשחרר את השחקן להרצליה בלבד. אני לא כועס, אבל אני מאוכזב ממכבי חיפה. יש בנינו מערכת יחסים טובה וחזקה, הם לא היו צריכים להציב תנאים לשחקן כי הוא לא רצה לשחק שם. אני יכול לומר בוודאות שחמד רצה לשחק בסכנין". החלוץ עצמו מתקרב למכבי הרצליה.

בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל אישר הבוקר את מעמדו של גוסטבו בוקולי כשחקן ישראלי, וזה אומר שמכבי חיפה תוכל לרשום את הקשר רנה לימה כזר חמישי. הארגנטיאני צפוי לעמוד לרשות הקבוצה במשחק הקרוב מול מכבי נתניה. אימון הקבוצה הופסק הבוקר, זו הפעם השניה השבוע, בשל מזג האוויר הסוער.

אגב, היום חתם מאור מליקסון לשנתיים וחצי בהפועל כפר סבא, שרכשה את כרטיסו ממכבי חיפה. מליקסון חובר למאמנו הראשון בליגת העל, אלי אוחנה, וכבר הספיק לעבור אימון בכורה בקבוצה מהשרון.

עדכון ראשון: 14.36
עדכון אחרון: 22:36

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully