וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן מחפש ג'וב בריאל מדריד

30.1.2008 / 12:26

זידאן ביקש מנשיא ריאל מדריד לאמן את אחת אחת מקבוצות הילדים במועדון. עבור זכייה באליפות ספרד ובצ'מפיונס יקבל כל שחקן 780 אלף יורו

האם בקרוב נראה את זינדין זידאן האגדי חוזר למגרשי הכדורגל? בראיון ל"לאקיפ" אמר זידאן שהוא רוצה לחזור לענף בו כיכב, אבל לא יודע איך בדיוק לעשות זאת. עכשיו, נראה שהוא מצא את הדרך. קפטן העבר של נבחרת צרפת נפגש עם נשיא ריאל מדריד, רמון קלדרון, ועם המנהל המקצועי פרדראג מיאטוביץ', והשלושה נועדו בדבר התפקיד שיטול על עצמו בסנטיאגו ברנבאו.

"אני רוצה לחזור לכדורגל, ובמדריד אני מרגיש בבית", אמר זידאן, שכבר שוחח בעבר עם קלדרון על רצונו להשתלב במועדון. ריאל חשבה תחילה לעניק לשחקן העבר שלה תפקיד ייצוגי, אך זידאן הבהיר כי הוא רוצה לעסוק באימון, וישמח אם ייקבל לידיו את אחת מקבוצות הילדים של המועדון.

בינתיים במדריד אוגרים כסף לקראת הבונוסים של סוף העונה. השחקנים הספרדים הבכירים במועדון - ראול, גוטי, איקר קאסיאס ומיצ'ל סלגאדו - נפגשו עם קלדרון ודנו איתו במטרות העתיד של הקבוצה. בתום השיחה הבטיח הנשיא כי אם הקבוצה תשמור על תואר האליפות שלה בתום העונה, כל שחקן ישלשל לכיסו 300 אלף יורו. אם הבלאנקוס יזכו גם בליגת האלופות, כל שחקן ייקבל בונוס של 480 אלף יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully