וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהאם לקאפלו: אני כשיר, שתף אותי

30.1.2008 / 11:48

הקשר מתחנן לקבל זימון לנבחרת, כדי לערוך את ההופעה ה-100 שלו. אחרי מינוי וייז, קיגן מאבד את השלווה בניוקאסל: "אני מחליט!"

דייויד בקהאם מוכן לעשות הכל כדי להפוך לשחקן האנגלי החמישי בהיסטוריה שמגיע ל-100 הופעות, אחרי פיטר שילטון, בובי מור, בובי צ'רלטון ובילי רייט. אלא שבינתיים פאביו קאפלו לא מזמן אותו למשחק הידידות מול שוויץ ביום רביעי בוומבלי, ובקהאם מזיע את דרכו אל הסגל.

"אני בריא וכשיר לעלות לשחק", אמר הקשר, שלא שיחק מאז ההפסד 3:2 לקרואטיה בנובמבר. "בריא במאה אחוז, הכי חד והכי כשיר שאני יכול". בקהאם שלח מסר עבה לקאפלו, שעדיין לא צירפו לסגל. "התאמנתי עם ארסנל, אחת הקבוצות בכושר הטוב ביותר באירופה. אין לי ספק שאהיה מוכן למשחק, אבל כרגע זה לא תלוי בי".

"רק הזמן יכריע"

זוכרים כיצד כשאברהם גרנט מונה למנהל הטכני של צ'לסי, ז'וזה מוריניו הקפיד לשלוח מסרים תוקפניים? את אותו סרט עובר כעת קווין קיגן, שמאבד את קור הרוח שלו לאחר מינויו של דניס וייז לבעל תפקיד מקצועי במועדון. התבוסה 3:0 לארסנל בוודאי לא עזרה להרגיע את העניינים, ולאחר שהמאגפייז לא כבשו במשך שלושה משחקים, סיר הלחץ מבעבע.

קיגן מנסה לשמור על רוגע ושלווה: "לא הייתה פה שום חתרנות, ידעתי שהם ימנו מישהו, אבל לא ידעתי מי זה יהיה. הם היו צריכים מישהו שיודע כדורגל, ולדניס יש ידע לא קטן על המשחק". אבל קיגן רמז שבעתיד אולי צפוי בלגאן סביב העניין הזה: "יש היררכיה ודניס ידווח לי על מה שקורה. לדעתי זה יעבוד מצוין, אבל רק כשהזמן יעבור נדע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully