וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטס זכו ביוהאן סנטנה

30.1.2008 / 11:24

המצוד של הרד סוקס אחרי היאנקיז עזר להם לבסוף, כשהמטס שמו ידם על המגיש של מינסוטה, וצריכים לסכם עימו סופית עד יום שישי

טרייד גדול מאוד עבור הניו יורק מטס, שהעבירו אתמול (שלישי) לשורותיהם את האס של מינסוטה טווינס, יוהאן סנטנה. המטס וסנטנה סיכמו באופן ראשוני את התנאים, כשפרטי החוזה עדיין לא ידועים. המטס נתנו למינסוטה אאוטפילדר, עוד שחקן ושני מגישים צעירים, מחיר לא גבוה במיוחד. עד יום שישי הם צריכים לסגור סופית עם סנטנה ולרצותו, אבל לא נראה שהמגיש יסרב לבטל את סעיף ה"נו טרייד" שלו.

מדובר בטרייד מצוין עבור המטס, שלא נפרדו מפרוספקט ברמה גבוהה. הטווינס לא נראים, על פניו, כמי שהרוויחו רבות בעסקה, אבל חשוב לזכור שכל דבר מבחינתם עדיף בשלב זה מאשר להחזיק לעוד עונה את סנטנה, שהופך לשחקן חופשי בעונה הבאה. ניו יורק מקבלת מגיש צעיר ובריא, יציב מאוד וקטלני על הגבעה. סנטנה זכה פעמיים בסיי יאנג, ומבחינת יכולות הגשה אין פיצ'ר בקליבר שלו בליגה.

מי ששמחו מאוד מהטרייד הזה הם בוסטון רד סוקס, שחששו כי היאנקיז יקחו את סנטנה. מהרגע שהיאנקיז הכריזו על כניסתם למרוץ, בוסטון עשתה הכל כדי למנוע מהם לקחת את השמאלי הקטלני בליגה, כולל טרייד מוצע על ג'ייקובי אלסבורי, האאוטפילדר הצעיר והמוערך שלה. אלסבורי אמר לאחר שנודע דבר הטרייד: "זה היה נחמד ששמו אותי בהצעת טרייד על סנטנה, אבל נחמד יותר להישאר בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully