וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצגה שנייה

29.1.2008 / 23:41

אחרי הגביע, ארסנל ניצחה שוב 0:3 את ניוקאסל, הפעם בליגה. תמיר כהן רשם 45 דקות בתיקו 0:0 של בולטון ופולהאם. בארטון שיחק בניוקאסל

כשהחליט קווין קיגאן לשוב לכס המנג'ר של ניוקאסל והציץ בלוח השנה, ודאי לא בנה על צמד המשחקים של השבוע מול ארסנל. במשחק הראשון, במסגרת הגביע בשבוע שעבר, ניוקאסל החלה לשחק כדורגל טוב יותר, אך נכנעה לונגר ולאדבאיור באצטדיון האמירויות 0:3. היום (שלישי) הגיעה ניוקאסל שוב לאותו אצטדיון, כשהפעם הכדורגל של הג'ורדיז הרבה פחות משכנע, אך התוצאה היא אותה תוצאה. אין סיבה לייאוש גדול עבור קיגן. ארסנל של השנה פשוט מדהימה. אדבאיור, חלב, פברגאס, אדוארדו, פלאמיני, אבו דיאבי ואחרים פשוט לא מפסיקים לחורר את רשתות קבוצות הפרמיירליג ומספקים לחובבי הכדורגל הנאה אמיתית.

ארסנל שלטה במגרש באופן מוחלט. בדקה ה-40 פברגאס מסר לפלאמיני, שהרים כדור יפהפה לאדבאיור, שבסטייל אופייני נגח 0:1. במחצית השנייה, בזמן שניוקאסל אפילו לא מצליחה לחבר מסירה ראויה, המשיכה ארסנל לשלוט אך לא הצליחה להגדיל את היתרון. עד הדקה ה-72. מתיאו פלאמיני לא חלם שיקבל את ההזדמנות לחמוק למרכז ולהישאר בלתי מכוסה כל כך, אך זה מה שקרה. פלאמיני טיווח כדור מכ-30 מטרים היישר לרשתו של שיי גיבן האומלל וקבע 0:2 לארסנל. בדקה ה-79 ססק פברגאס רק קבע את תוצאת המשחק. הספרדי הצעיר קיבל כדור מניקלאס בנדטנר ושלח טיל, ממרכז הרחבה, לצד שמאל של השער השחור-לבן.

ניוקאסל הציגה במשחק את את ג'ואי בארטון, שנכנס בדקה ה-57 במקומו של דוד רוזנהאל. בארטון שוחרר לא מכבר ממאסרו, לאחר אירוע התקיפה בו היה שותף בחודש שעבר. החזרה הזו למשחק תהיה ההזדמנות האחרונה שבארטון יקבל. אם יפשל הפעם, קשה יהיה לראות את הקשר המצוין ממשיך לככב בפרמיירליג. גם דניס וייז, שהצטרף היום לניוקאסל כחבר הנהלה, לאחר שהתפטר ממשרת אימון לידס, נכח היום במשחק ופניו ביציע הכבוד נראו כמביעות תמיהה על סיבת עזיבתו את יורקשייר. ארסנל עולה בזכות הניצחון למקום הראשון, כשלמנצ'סטר יונייטד יש כמובן את ההזדמנות לחזור למקום הראשון.

תמיר כהן בהופעה חיה

בולטון - פולהאם 0:0

הקבוצה בה משחק תמיר כהן מדורגת אמנם במקום ה-15, אבל היא רק נקודה מהקו האדום, והערב ניתן היה להבין מדוע. בולטון אירחה לקרב תחתית את פולהאם, המדורגת במקום האחד לפני האחרון בליגה ועדיין לא הצליחה לגבור עליה. שתי הקבוצות מיעטו להגיע להזדמנויות, ונראה שהן הסתפקו במועט, מה שעלול לפגוע בהן בעתיד. תמיר כהן נכנס כמחליף למשחק בדקה ה-46, ונתן משחק טוב. שתי דקות בתוך זמן פציעות הוא קיבל את כדור גבוה, ושיחרר בעיטת יעף נהדרת שעברה ליד העמוד.

מידלסבורו - וויגאן 0:1

עוד מאבק תחתית בפרמיירליג התחולל בריברסייד, ובורו הגיעו מוכנים. הם תקפו כבר מהפתיחה, שלטו בשדה, ובדקה ה-19 עלו ליתרון מוצדק: סטוארט דאונינג שלח כדור מצויין אל ג'רמי אליאדייר, ששלח כדור שהכניע את כריס קירקלנד, כדי להעלות את המקומיים ליתרון 0:1. עד לסיום וויגאן לא הצליחה להגיע להזדמנות משמעותית, ומידלסבורו יוצאת עם ניצחון חשוב שייתן לה אוויר בתחתית.

סאנדרלנד - ברמינגהאם 0:2

חניכיו של רוי קין רושמים עונה מאכזבת במיוחד עד עכשיו, אבל הערב באיצטדיון האור, נראו לפחות קצת ניצוצות של כדורגל. האורחים עלו ליתרון כבר בדקה ה-15, לאחר שכדור חופשי יצר בלאגן ברחבת ברמניגהאם, ודאריל מרפי ניצל את הבלבול ושלח את הכדור פנימה, 0:1 סאנדרלנד. האורחים מיעטו להגיע להזדמנויות, ואלו שהגיעו לא נוצלו. סאנדרלנד הכפילה את היתרון שלה במחצית השניה לאחר שראדה פריצ'ה בהופעת הבכורה שלו בקבוצה, קיבל את הכדור בפינה של הרחבה, ושלח טיל נהדרת אל הרשת בדקה ה-65.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully